شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند بادی کودک بست وی مدل 93525

از {{model.count}}

bestway 93525 inflatable armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند بادی کودک بست وی مناسب برای کودکان 1 الی 3 سال بوده که در میان جدید ترین لوازم شنا و تفریحات آبی تولید شده قرار می گیرد. این محصول در یک پکیج به صورت جفت عرضه شده و دارای ایمنی بالایی به دلیل باد شدن هر کدام از بازوبند ها از دو دریچه هوا می باشد. این محصول مناسب کودکان با وزن 11 الی 18 کیلوگرم بوده و توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

بازوبند بادی شنا کودک بست وی از جدید ترین بازوبند شنا بادشو عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در میان پر فروش ترین لوازم شنا و تفریحات آبی قرار می گیرد. این محصول در یک پکیج به صورت جفت عرضه شده و دارای وزن بسته بندی 300 گرمی می باشد. این محصول دارای ابعاد باد شده 23 × 14 سانتی متر بوده و برای کودکای 1 الی 3 سال با وزن 11 الی 18 کیلوگرم قابل استفاده خواهد بود. بازوبند بادی بچگانه بست وی تولید شده از متریال پلاستیک PVC دولایه بوده و هر کدام برای ایمنی بیشتر از دو دریچه هوا برخوردار می باشند. برای خرید بازوبند بادی شنا کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس و یا به صورت حضوری مراجعه و اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
23 سانتی متر
عرض
۱۴ سانتی متر
تحمل وزن
۱۸ کیلوگرم
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان ۱ تا ۳ سال
ضدحساسیت
مقاوم در برابر پوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...