شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

جا لیوانی بادی استخری طرح نخل Binary ABC

از {{model.count}}

Binary ABC Palm inflatable holder cup

تعداد
نوع
165,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جا لیوانی بادی استخری و روی آب طرح نخل، یکی از انواع شناور بادی کاربردی عرضه شده برای قرار دادن انواع لیوان، بطری و قوطی نوشیدنی کوچک به صورت شناور روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها می باشد. این محصول حجم و وزن بسیار سبکی داشته و بدون نیاز به پمپ باد راه اندازی می شود.

جا لیوانی بادی استخری طرح نخل محصولی از شرکت Binary ABC، یکی از شناور بادی های کاربردی جهت نگهداری و شناور قرار دادن لیوان و بطری های نوشیدنی کوچک بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ابعاد باد شده (قطر: 21 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده و تحمل وزنی حدود 2 کیلوگرم دارد از همین رو می توانید نوشیدنی و یا ویتامینه مورد نظر خود را به صورت شناور توسط این محصول روی آب قرار دهید. این کالا طراحی بدنه گرد داشته و حفره میانی آن به گونه ای ساخته شده که بطری و یا لیوان شما را به خوبی جذب خود می کند.

جنس و متریال ساخت جا لیوانی بادی روی آب طرح نخل از پلاستیک PVC وینیل بوده قسمت هایی از آن رویه شفاف و دیگر قسمت ها نیز رویه رنگی مات دارند. این متریال در صورت عدم برخورد اشیای تیز هیچ آسیبی هنگام استفاده در آب نخواهد دید. البته متریال PVC به گونه ای بوده که امکان تعمیر و استفاده مجدد را خواهد داشت. وزن این کالا برابر با 30 گرم بوده و با توجه به حجم بسیار کم در حالت جمع شده تقریبا هیچ اشغال فضایی را نخواهد داشت. برای خرید جا لیوانی شناور طرح نخل کافیست به صورت آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
21 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
تحمل وزن
2 کیلوگرم
وزن
30 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده برای یک لیوان یا بطری کوچک
قابل استفاده در آب استخر ها

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...