شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تیوپ بادی بست وی طرح تایر مدل 36102

از {{model.count}}

bestway 36102 inflatable pool float ring

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تیوپ بادی بست وی طرح تایر مدل 36102 یک حلقه شنا بادی از سری محصولات بادی سال 2022 bestway می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول دارای قطر 119 سانتی متر بوده و جنس بدنه آن از پی وی سی می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این حلقه شنا ارزان را مشاهده بفرمایید.

تیوپ بادی بست وی طرح تایر مدل 36102 محصولی جدید و کاربردی از سری محصولات بادی شرکت bestway می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار جهانی عرضه گردیده است. این محصول از طراحی خاص و منحصر به فردی برخوردار می باشد. حلقه بادی شنا بست وی یکی از لوازم شنا و تفریحات آبی این کمپانی بوده که برای تفریحات آبی بزرگسالان تولید شده است. همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید، این حلقه بادی شنا ارزان به شکل یک تایر طراحی شده است. جنس بدنه آن تولید شده از PVC بوده و از مقاومت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این متریال از مزیت های بسیاری برخوردار است. تنها باید مراقب بود تا شئ تیزی با بدنه آن برخوردی نداشته باشد.

قطر این تیوپ بادی شنا نیز 119 سانتی متر بوده و مناسب برای استفاده نوجوانان و بزرگسالان می باشد. از این محصول می توان در تمامی مکان های آبی اعم از استخر، استخر پیش ساخته، دریا، دریاچه و ... برای تفریحات نشاط آور استفاده نمود. این محصول به دلیل کیفیت بدنه بسیار خوب، طراحی زیبا و قیمت مناسب، توانسته است فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از محصولات بادی پر فروش این شرکت تبدیل شود. شما می توانید برای خرید تیوپ شنا بست وی و یا اطلاع از قیمت تیوپ شنا، به سایت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه بنمایید. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۱۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۶۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدحساسیت و پوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...