مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

مبل شنی خانگی چرمی مدل MB114

از {{model.count}}

MB114 home Leather sandy chair

تعداد
نوع
3,190,000
2,690,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل شنی خانگی چرمی محصولی پر فروش و پر طرفدار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استراحت های خانگی و محل کار با حالت پذیری و انعطاف بالا. دارای مواد داخلی یونولیتی با قابلیت تعویض و شارژ آسان به میزان دلخواه و همچنین پارچه بیرونی از جنس چرم مصنوعی درجه یک و کاملا ضد تعریق و مقاوم در برابر پارگی و پوسیدگی در رنگبندی مختلف.

مبل شنی خانگی مدل چرمی از مقرون به صرفه ترین و راحت ترین هپی چیر شناخته شده در بازار محصولات استراحت و خواب بوده که در رنگبندی مختلفی توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانند مدل های مشابه خود دارای ساختار بدنه منعطف بوده و به دلیل حالت پذیری خود، هر نقطه ای از قسمت رویه بدنه قابل استفاده خواهد بود. به دلیل ساختار حالت پذیر بدنه، بدن افراد به خوبی جذب این مبل شنی یک نفره شده از همین رو احساس بسیار راحتی خواهید داشت. این مبل شنی با پارچه ای از جنس چرم مصنوعی تولید شده که دارای ضخامت بالا و قابلیت شستشو می باشد. این پارچه دارای رنگبندی مختلفی بوده و به دلیل ساختار زبر رویه کاملا ضد تعریق خواهد بود.

مواد داخلی تشکیل دهنده این مبل شنی ارزان اینتکس از یونولیت های خرد شده با تراکم بالا بوده که دلیل اصلی حالت پذیری این محصول می باشد. این مواد توسط پارچه آستری در داخل بدنه نگهداری شده و از طریق دریچه زیپ دار تعبیه شده در قسمت کف به راحتی قابل تعویض و شارژ به میزان دلخواه خواهد بود. برای خرید مبل شنی خانگی چرمی کافیست به سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس استور مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

مبل شنی خانگی چرمی، یکی از مقرون به صرفه ترین و رایج ترین مبل راحتی شنی تولید شده توسط فروشگاه مستر اینتکس بوده که جهت استفاده در فضای باز و فضای بسته داخل منزل، محل کار، ویلا و باغ عرضه شده است. مبل شنی امروزه یکی از پر فروش ترین محصولات در زمینه استراحت و پذیرایی محسوب شده زیرا علاوه بر داشتن راحتی بالا و کیفیت ساخت خوب از قیمت مقرون به صرفه و طول عمر بالاتری برخوردار می باشد در نتیجه جایگزینی عالی برای انواع مبل بادی، مبل چوبی و فلزی محسوب می شود. این محصول به دلیل داشتن ساختاری با حالت پذیری بالا می تواند برای مطالعه، بازی های رایانه ای، تماشای تلویزیون و ... مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این کالا خواهیم پرداخت تا آشنایی لازم را قبل از خرید مبل شنی چرمی کسب کنید.

مبل شنی چرمی 1 نفره

طراحی و ساختار بدنه مبل شنی

طراحی بدنه صورت گرفته در مبل شنی یک نفره چرمی به صورت گرد بوده اما به دلیل انعطاف بالای آن امکان حالت گرفتن در اشکال مختلف را خواهد داشت بنابراین هر بار در زمان استفاده می توانید شکل خاصی به بدنه این مبل راحتی بدهید تا با توجه به آناتومی بدن شما، پشتی و تکیه گاه های لازم برای کمر و دست ها شکل بگیرد. این نوع ساختار بدنه که مختص انواع مبل شنی و تخت شنی بوده، مهمترین خصوصیت در تولید هپی چیر و بین بگ محسوب می شود. لازم به ذکر است که در قسمت فوقانی یک دستگیره نیز به پارچه اصلی دوخته شده تا به راحتی این مبل را جا به جا کنید.

جنس بدنه و متریال داخلی مبل شنی

برای پوسته یا پارچه بیرونی مبل هپی چیر شنی از سه نوع پارچه جیر، خزدار و چرمی استفاده می شود که در این مبل ما شاهد به کار بردن پارچه چرمی می باشیم. چرم مصنوعی با ضخامت و کیفیت بالای استفاده شده دارای رنگبندی مختلفی بوده که در زمان سفارش می توانید رنگ مورد نظر را با توجه به کالیته رنگی قرار داده شده در اختیار شما انتخاب کنید. مواد داخلی آن نیز ترکیبی از یونولیت خرد شده با ابر می باشد. این ترکیب دلیل اصلی حالت پذیری مبل شنی چرمی خواهد بود.

مبل شنی ارزان بزرگسال

جنس پارچه بیرونی مبل شنی

پارچه چرمی به کار برده شده دارای دوخت های بسیار مقاومی بوده و از خاصیت آب گریزی بهره می برد به همین دلیل به سادگی قابل تمیز شدن و پاک شدن خواهد بود تا در نتیجه نیازی به جدا کردن پوسته بیرونی و شستشوی آن نباشد. در قسمت کف این پارچه چرمی یک دریچه زیپ دار تعبیه شده تا به مواد داخلی آن به سادگی دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است که چرم مصنوعی استفاده شده به هیچ عنوان حالت پوسته شده به خود نگرفته و دارای رنگ با ثباتی خواهد بود.

متریال مواد داخلی مبل شنی

یونولیت خرد شده یا تفکیک شده در داخل بدنه اصلی دارای تراکم بسیار بالایی بوده که با مواد ابر ترکیب می شود تا علاوه بر نرم شدن ساختار آن باعث جلوگیری از نشست مواد یونولیتی شود. گرچه شما می توانید از مواد الیاف نیز برای راحتی و کیفیت بیشتر برای پر کردن آن استفاده کنید. مواد الیاف دارای قیمت بیشتری بوده اما راحتی بی وصفی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مبل شنی ویلا و اتاق خواب

ابعاد، وزن و سایر مشخصات

ابعاد تولید شده و اولیه این مبل شنی 1 نفره برابر با (قطر: 110 سانتی متر، ارتفاع: 110 سانتی متر) بوده اما به دلیل حالت گرفتن خود برای تمامی سنین قابل استفاده خواهد بود. وزن این محصول حدود 6 کیلوگرم بوده که وزنی سبک محسوب می شود بنابراین به سادگی هر چه تمام تر قابل حمل خواهد بود. محصولی که توسط فروشگاه اینتکس دارای خدمات پس از فروش نیز بوده از همین رو نگرانی بابت یک بار مصرف بودن آن نخواهد بود. برای خرید مبل شنی چرمی 1 نفره می توانید به صورت آنلاین، تلفنی و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.


پرسش و پاسخ

  • آیا می توان برای این مبل شنی از پارچه آستری استفاده کرد؟

بله. در مدل های چرمی پارچه آستری در فضای داخل به کار نمی رود اما می توانید هنگام سفارش محصول مورد نظر استفاده از یک پارچه آستری برای نگهداری مجزای مواد داخلی را در دستور کار تولید قرار دهید.

  • چگونه مواد داخلی بین بگ شنی را شارژ کنیم؟

برای اینکار می توانید مبل خود را به تولیدی مبل شنی فروشگاه مستر اینتکس سپرده تا در سریع ترین و مطمئن ترین حالت مبل مورد نظر را شارژ کنند اما در صورتی که خود قصد اینکار را داشتید بهتر است از یک اهرم مناسب برای جلوگیری از خارج شدن مواد یونولیتی به فضای بیرونی در زمان پر کردن مبل استفاده نمایید.

طول
110 سانتی متر
عرض
110 سانتی متر
ارتفاع
110 سانتی متر
جنس رویه
پارچه چرم مصنوعی
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل
دارای کوسن مجزا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...