شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور نودل استخری بست وی مدل 32217

از {{model.count}}

bestway 32217 floating noodle

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور نودل استخری بست وی یکی از متفاوت ترین و جدید ترین شناور غیر بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و آموزش شنا در استخر ها برای کودکان بالای 6 سال استفاده می شود. این محصول دارای طرح و رنگ های جذابی بوده و از خصوصیت هایی همچون انعطاف و شکل پذیری برخوردار است.

شناور استخری طرح نودل بست وی، یکی از جدید ترین و متفاوت ترین لوازم شنا و تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام بوده که جهت استفاده سنین بالای 6 سال تولید شده است. این محصول در یک پکیج با طرح و رنگ های جذاب طراحی و ساخته شده که توجه هر کودکی را به خود جلب می کند. نودل شناور بست وی دارای طول 122 سانتی متری و قطر 6.5 سانتی متر بوده که به دلیل ساختار منعطف خود امکان شکل گیری در حالت های مخالف را دارد از همین رو مانند یک وسیله آموزش شنا نیز در استخر ها قابل استفاده خواهد بود.

جنس متریال آن از فوم با ترکیبی از پلی اتیلن و اسپندکس بوده که علاوه بر داشتن کیفیت بالا فاقد هر گونه مواد مضر نیز می باشد. هر شناور نودل دارای وزن 115 گرمی بوده که بسیار سبک و قابل حمل می باشد. برای خرید شناور نودل استخری بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در مدت زمان کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
۱۲۲ سانتی متر
قطر
۶.۵ سانتی متر
تحمل وزن
۳۰ کیلوگرم
وزن
۱۱۵ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...