شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی بست وی مدل 36237

از {{model.count}}

bestway 36237 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی بست وی مدل 36237 یکی از دیگر حلقه شنا های برند بست وی، در دو رنگ و طرحی بسیار خاص و شیک ساخته شده است، بدنه این حلقه شنا بادی از پی وی سی ساخته شده است که توسط نمایندگی اینتکس بفروش می رسد.

حلقه شنا بادی بست وی مدل 36237 از سری حلقه بادی شنا ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد و توانسته محصولات متنوعی را روانه بازار کند این حلقه شنا بادی یکی از پرفروش ترین محصولات این برند می باشد، حلقه شنا بادی در طرح های مخلتفی ساخته شده است که  این مدل دارای طراحی بسیار خاصی است که در دو رنگ ساخته شده است و می توانید مدل مد نظر خود را قبل از خریداری انتخاب کنید. طراحی این محصول برگرفته شده از گل و برگ است که در دو رنگ صورتی و آبی عرضه می شود. جنس بدنه این حلقه شنا بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین کاملا ضد حساسیت و ضد بو است، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابلیت تعمیر مجدد نیز دارد.

ابعاد این حلقه شنا بادی بست وی برابر است با 119 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 25 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای حلقه بادی شنا می باشد که مناسب برای استفاده بزرگسالان نیز می باشد. برای خرید حلقه شنا بادی بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۱۱۹ سانتی متر
ارتفاع
۲۵ سانتی متر
تحمل وزن
۷۰ کیلوگرم
وزن
۳۰۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...