پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه فیلتری استخر روکار اینتکس مدل 28637

از {{model.count}}

intex 28637 above ground filter pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه فیلتری استخر روکار اینتکس دارای قدرت تصفیه 3785 لیتر در ساعت، یکی از مقرون به صرفه ترین پمپ تصفیه آب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای انواع استخر پیش ساخته فریمی تا طول 488 و استخر پیش ساخته ایزی ست تا قطر 457 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با برق 110 ولت کار کرده و به راحتی فیلتر کاغذی داخل آن قابل شستشو و تعویض خواهد بود.

پمپ تصفیه فیلتری استخر روکار اینتکس یکی از مقرون به صرفه ترین پمپ تصفیه آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده برای انواع استخر پیش ساخته فریمی و استخر پیش ساخته ایزی ست با حداکثر قطر 457 سانتی متر برای مدل های گرد و حداکثر طول 488 سانتی متر برای مدل های مستطیلی کاربرد خواهد داشت. ساختار این پمپ به گونه ای بوده که به راحتی قابل نصب توسط شلنگ های مخصوص خود روی استخر ها بوده و به سادگی عمل هواگیری آن انجام خواهد شد بنابراین مصرف کنندگان نیز خود می توانند اقدام به راه اندازی آن کنند.

قدرت تصفیه این پمپ استخر اینتکس برابر با 3785 لیتر در ساعت بوده و با برق 110 ولت کار می کند. البته یک مدل مشابه نیز از این پمپ تصفیه فیلتری با ولتاژ کاری 220 ولت عرضه شده که تفاوتی از نظر قدرت تصفیه با این مدل نخواهد داشت. گفتنی است که این محصول با فیلتر کاغذی که در داخل بدنه قرار داده می شود، اقدام به پاک سازی آب خواهد کرد. با توجه به قدرت مکش آب این پمپ، آب از فیلتر عبور کرده و سپس به داخل استخر باز گردانده خواهد شد. لازم به ذکر است که فیلتر کاغذی به راحتی قابل شستشو و تعویض می باشد. برای خرید پمپ تصفیه فیلتری استخر روکار اینتکس می توان به دو روش آنلاین و یا تلفنی محصول خود را ثبت سفارش کنید.

نوع
فیلتری
قدرت تصفیه
3785 لیتر
وزن
3 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...