پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه فیلتری کریستالی استخر قابل حمل اینتکس مدل 28635

از {{model.count}}

intex 28635 filter crystal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه فیلتری کریستالی استخر قابل حمل اینتکس از قوی ترین پمپ تصفیه با ساختار فیلتر کاغذی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این دستگاه علاوه بر فلیتر کاغذی خود توسط سیستم کریستالی نیز اقدام به تصفیه و شفاف سازی آب می کند. از طرفی دارای قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک توسط تایمر مخصوص خود می باشد.

پمپ تصفیه فیلتری کریستالی استخر قابل حمل اینتکس با قابلیت تصفیه سازی و شفاف سازی آب، از مهمترین لوازم جانبی انواع استخر پیش ساخته محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این پمپ تصفیه آب در واقع ترکیبی از پمپ تصفیه فیلتری و کریستالی (نمکی) بوده که با برق 110 ولت کار می کند. آب استخر مورد نظر پس از عبور از فیلتر توسط سیستم کریستالی این دستگاه به خوبی شفاف سازی و پاک سازی شده و سپس به استخر باز می گردد. قدرت تصفیه این دستگاه برابر با 5678 لیتر در ساعت بوده که برای استخر هایی با حداکثر ابعاد 6 متری مناسب خواهد بود.

از ویژگی های مهم در پمپ تصفیه فلیتری نمکی اینتکس می توان به قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک توسط تایمر مخصوص خود، داشتن دو شلنگ مخصوص اتصال به انواع استخر توکار و روکار، امکان شستشو و تعویض راحت فیلتر کاغذی و همچنین هواگیری راحت آن اشاره کرد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 7.5 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید پمپ تصفیه آب فیلتری کریستالی استخر پیش ساخته و آماده می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

نوع
فیلتری
قدرت تصفیه
5678 لیتر
وزن
۷.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...