پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه آب نمکی استخر ویلا اینتکس مدل 26667

از {{model.count}}

intex 26667 saltwater pool pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه آب نمکی استخر ویلا اینتکس از جدید ترین پمپ تصفیه استخر پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که بر خلاف پمپ شنی و فلیتری با نمک عمل تصفیه و شفاف سازی آب را انجام می دهد. این محصول همانند مدل های مشابه خود دارای قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک داشته و از یک نمایشگر بهره مند است. این پمپ تصفیه نمکی می تواند برای استخر هایی با حداکثر ظرفیت 26500 لیتر استفاده شود.

پمپ تصفیه آب نمکی استخر پیش ساخته ویلا اینتکس، یکی دیگر از مدل های تولید شده در خانواده پمپ تصفیه نمکی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای قدرت تصفیه آب 26500 لیتر بوده به این معنی که قابل استفاده برای استخر هایی که حداکثر 26500 لیتر ظرفیت داشته مناسب خواهد بود. مهمترین ویژگی در این نوع پمپ تصفیه اینتکس داشتن قابلیت شفاف سازی آب در کنار پاک سازی می باشد. این عمل توسط نمک صورت گرفته و با تکنولوژی الکترولیتی، بدون شور کردن آب موجب پاک سازی آن خواهد شد.

یک مخزن نمک در داخل بدنه تعبیه شده که به راحتی قابل شارژ خواهد بود. میزان مصرف نمک این پمپ برابر با 5 گرم در ساعت بوده و با کمترین میزان مصرف به خوبی تصفیه آب استخر های متوسط اینتکس را انجام خواهد داد. روی بدنه یک نمایشگر نشان دهنده وضعیت کارکرد و همچنین قابلیت تنظیم اتوماتیک توسط تایمر مخصوص تعبیه شده است تا در مصرف برق نیز صرفه جویی داشته باشد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به شلنگ آب مخصوص اتصال به استخر ها جهت ورود و خروج آب به دستگاه، قابلیت تنظیم پمپ تصفیه در سه حالت 6، 10 و 14 cycle در ساعت و وزن بسته بندی 9 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید پمپ تصفیه آب نمکی استخر ویلا اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

نوع
نمکی
ظرفیت تصفیه
26500 لیتر
قدرت تصفیه
۵۴۰۰ لیتر
وزن
۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...