پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26668

از {{model.count}}

intex 26668 saltwater pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل QS-500 یکی از پر کاربرد ترین و کم مصرف ترین پمپ تصفیه آب برای انواع استخر آماده و بتنی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این پمپ تصفیه دارای قابلیت کارکرد به صورت اتوماتیک بوده و می تواند برای استخر هایی با حداکثر ظرفیت آب 26500 لیتر استفاده شود.

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل QS-500، یکی از جدید ترین و کم مصرف ترین پمپ تصفیه آب استخر آماده بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این پمپ تصفیه در واقع در دو مدل مشابه با ولتاژ کاری 110 و 220 ولت تولید شده که این مدل با برق 220 ولت (سفارش آسیا) کار می کند. تکنولوژی الکترولیتی تصفیه آب این دستگاه توسط نمک باعث شده تا در امر شفاف سازی نیز بسیار موثر باشد. یک مخزن نمک در این دستگاه قرار داده شده که می توانید به راحتی آن را پر کنید. میزان مصرف نمک این پمپ به 5 گرم در ساعت رسیده و امکان تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک را نیز خواهد داشت در مصرف برق نیز صرفه جویی داشته باشد.

پمپ تصفیه آب نمکی اینتکس قدرت تصفیه 26500 لیتر داشته به این معنی که برای استخر هایی با حداکثر ظرفیت آب ذکر شده قابل استفاده خواهد بود. بهترین بازه جریان آب در این پمپ تصفیه آب بین 2650 الی 12112 لیتر در ساعت بوده و امکان مشاهده وضعیت کارکرد پمپ را توسط نمایشگر تعبیه شده روی بدنه اصلی را خواهید داشت. از ویژگی های دیگر این دستگاه تصفیه اینتکس می توان به شلنگ های آب مخصوص اتصال به انواع استخر پیش ساخته و استخر بتنی، وزن بسته بندی 9 کیلوگرمی و داشتن سه حالت مختلف در کارکرد پمپ جهت استفاده برای ظرفیت های مختلف اشاره نمود. برای خرید پمپ تصفیه آب نمکی استخر پیش ساخته کافیست محصول مورد نظر را در سایت نمایندگی اینتکس و یا به صورت تلفنی ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

نوع
نمکی
ظرفیت تصفیه
۲۶۵۰۰ لیتر
قدرت تصفیه
12112 لیتر
وزن
۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...