پمپ تصفیه آب استخر

پمپ شنی کریستالی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26680

از {{model.count}}

intex 26680 krystal sand and saltwater pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ شنی کریستالی استخر پیش ساخته اینتکس یکی از پر قدرت ترین و جدید ترین پمپ تصفیه آب انواع استخر آماده و استخر بتنی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول توسط دو ماده شن سیلیس و نمک اقدام به تصفیه و شفاف سازی آب کرده و بهترین گزینه برای استخر هایی که نهایتا ظرفیت 56800 لیتر داشته مناسب خواهد بود.

پمپ شنی کریستالی استخر پیش ساخته اینتکس یکی از قوی ترین و بهترین پمپ تصفیه آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها برای پاک سازی آب بلکه به عنوان شفاف کننده آب استخر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای یک مدل مشابه نیز بوده که تنها تفاوت میان آنها در ولتاژ کاری می باشد. این پمپ تصفیه اینتکس با برق 220 ولت کار کرده در صورتی که مدل مشابه آن با برق 110 ولت کار می کند اما هیچ تفاوتی در قدرت تصفیه و کارکرد اصلی نخواهد داشت. پمپ تصفیه شنی نمکی اینتکس دارای دو مخزن مجزا، یکی برای شن تصفیه و دیگری برای نمک بوده می باشد. مخزن شن 55 کیلوگرمی آن موجب شده تا توان بالایی در تصفیه آب استخر های بزرگ داشته باشد.

قدرت تصفیه این پمپ استخر اینتکس برابر با 10031 لیتر در ساعت بوده از همین رو برای استخر هایی با حداکثر ظرفیت 56800 لیتر مناسب خواهد بود. بزرگترین استخر پیش ساخته نیز توسط این پمپ تصفیه به راحتی پاک سازی و شفاف سازی خواهد شد. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به مصرف نمک 11 گرم در ساعت، داشتن دو نمایشگر دیجیتالی و آنالوگ برای نشان دادن وضعیت کارکرد پمپ، قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک و همچنین به همراه داشتن شلنگ آب مخصوص اتصال به استخر اشاره نمود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 28 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید پمپ تصفیه شنی کریستالی استخر پیش ساخته اینتکس کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

نوع
شنی نمکی
ظرفیت تصفیه
۵۶۸۰۰ لیتر
قدرت تصفیه
10031 لیتر
وزن
۲۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...