میز و صندلی تاشو مسافرتی

میز مسافرتی تاشو فایبرگلاس آتروپاد مدل APD-F

از {{model.count}}

apd-f foldable travel fiberglass table

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

میز مسافرتی تاشو فایبرگلاس آتروپاد مدل APD-F، یکی از جدید ترین محصولات تولید شده توسط شرکت ای پی دی بوده که بر خلاف میز پارچه ای خود دارای ارتفاع بلند تر و استحکام بیشتری می باشد. این میز تاشو سفری ایرانی در واقع دارای حجم کم و وزن مناسبی بوده که با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص به سادگی قابل حمل خواهد بود.

میز مسافرتی تاشو فایبرگلاس آتروپاد مدل APD-F، از جدید ترین و پر فروش ترین میز کمپینگ تولید شده توسط شرکت ای پی دی بوده که از ساختار تاشو و حجم کم در حالت جمع شده برخوردار می باشد. میز سفری در واقع یکی از پر کاربرد ترین لوازم سفر محسوب شده به همین دلیل نوع و متریال تولید آنها توسط مصرف کنندگان مورد توجه قرار می گیرد.

طراحی و متریال ساخت میز تاشو

ساختار بدنه اصلی میز پلاستیکی آتروپاد شامل فریم های تاشو و متصل شونده به همراه صفحه رویی با ساختار آکاردئونی بوده که به سادگی قابل اتصال به یکدیگر می باشند. فریم و پایه ها از جنس فلز با روکش رنگ شده بوده از همین رو در برابر زنگ زدگی و فرسایش در امان خواهد بود. سه فریم مجزا روی پایه تاشو متصل شده تا صفحه پلاستیکی و فایبرگلاس میز در این قسمت متصل شود. ثبات بالای سطح رویه میز و مقاومت خوب آن حتی نسبت به مدل پارچه ای نظرات زیادی از خریداران را به خود جلب کرده است.

ابعاد و وزن میز تاشو مسافرتی

ابعاد باز شده میز تاشو مسافرتی آتروپاد برابر با 67 در 50 و ارتفاع 65 سانتی متر که فضای لازم را برای میل کردن غذا، بازی های تخته ای و ... فراهم می سازد در حالی که این میز در حالت جمع شده ابعادی برابر با 80 × 20 × 7 سانتی متر به خود می گیرد در نتیجه با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص به سادگی قابل حمل خواهد بود. ساک حمل این محصول از پارچه برزنتی به همراه درب زیپ دار تولید شده و از یک دستگیره بهره مند است.

طول
67 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
65 سانتی متر
جنس رویه
پلاستیک فایبرگلاس
جنس فریم
فلز ضد زنگ
وزن
3.6 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
80 × 20 × 7 سانتی متر
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساختار رویه آکاردئونی
کیف حمل ضد آب دستگیره دار
نصب و جمع شدن آسان
استحکام بالای قسمت رویه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...