میز و صندلی تاشو مسافرتی

ست صندلی و میز تاشو سفری 4 نفره آتروپاد مدل APD-4

از {{model.count}}

APD-4 foldable camping chair and table

نوع صندلی
نوع صندلی را انتخاب کنید.
نوع میز
نوع میز را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
2,250,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

ست صندلی و میز تاشو سفری 4 نفره آتروپاد مدل APD-4، از پر فروش ترین ست میز صندلی تاشو ایرانی محسوب شده که امکان انتخاب نوع صندلی و نوع میز را برای مصرف کنندگان فراهم می سازد. این ست دارای دو مدل صندلی ساده و کف فوم دار بوده و از طرفی دو مدل میز پارچه ای و فایبرگلاس می باشد که در زمان خرید می توانید پس از مشاهده تصاویر و مطالعه توضیحات محصول مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

ست صندلی و میز تاشو سفری 4 نفره آتروپاد مدل APD-4، یکی از پر طرفدار ترین ست میز صندلی تاشو ساخته شده توسط شرکت ای پی دی ایران بوده که برای سفر های کمپینگ و طبیعت گردی بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه محسوب می شود. این کالا در واقع شامل دو مدل صندلی و دو مدل میز بوده که همگی آنها تولید شرکت APD می باشد از همین رو با توجه به تنوع در مدل و همچنین در رنگبندی صندلی ها و میز پارچه موجب افزایش بازه انتخاب خریداران بر اساس نیاز و سلایق خود شده است.

  • صندلی تاشو 5 فنره آتروپاد:

صندلی تاشو 5 فنره آتروپاد در حال حاضر بهترین صندلی تاشو مدل فنر دار بوده که دارای دو مدل ساده و فوم دار می باشد. هر دو مدل طراحی ظاهری یکسانی داشته اما در مدل فوم دار از یک لایه ضخیم فومی در قسمت کف و یک جیب زیپ دار در قسمت پشتی استفاده شده است. هر دو مدل دارای تسمه پارچه ای در نشیمنگاه و دو تسمه فلزی در داخل تکیه گاه های دست به کار برده شده تا مقاومت این صندلی را افزایش دهد.

جنس پارچه از نوع سومیت بوده که نوعی پارچه ضخیم و آبگریز محسوب می شود. این پارچه دارای رنگبندی مختلفی بوده و توسط دوخت های قوی به فریم ها متصل شده است. لازم به ذکر است که فلز گالوانیزه ضد زنگ نیز متریال به کار برده شده برای فریم و پایه ها می باشد.

  • میز تاشو آتروپاد:

همانند صندلی آتروپاد در قسمت میز ها نیز امکان انتخاب مدل مورد نظر را خواهید داشت. شرکت APD اقدام به تولید دو مدل میز پارچه ای و فایبرگلاس کرده که مدل پارچه ای دارای ابعاد بزرگتر با ارتفاع کوتاه اما مدل فایبرگلاس از ابعاد کوچکتر نسبت به پارچه ای اما با ارتفاع بالا بهره می برد. همانطور که در تصاویر نیز قابل مشاهده بوده مدل پارچه ای دارای رنگبندی مختلفی بوده و مانند صندلی ها از پارچه سومیت برای قسمت رویه آن استفاده شده است در حالی که مدل فایبرگلاس از صفحه رویه پلاستیکی مقاوم و ضخیم برخوردار می باشد.

از دیگر ویژگی های این ست استراحت می توان به در نظر گرفتن ساک حمل برای تمامی صندلی ها و میز ها و از طرفی قابلیت جمع شدن در ابعاد های کوچکتر برای حمل ساده تر و جایگیری کمتر اشاره کرد. شما می توانید در قسمت "مشخصات" اطلاعات دقیق تری را از صندلی و میز ها مشاهده کنید. برای خرید ست میز صندلی تاشو 4 نفره کمپینگ کافیست به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کنید.

ابعاد صندلی ها
53 × 65 × 78 سانتی متر
ابعاد میز پارچه ای
75 × 55 × 53 سانتی متر
ابعاد میز فایبرگلاس
67 × 50 × 65 سانتی متر
تحمل وزن
صندلی ها: ۱۲۰ کیلوگرم
میز ها: ۴۰ کیلوگرم
جنس بدنه صندلی ها
پارچه سومیت
جنس رویه میز ها
پارچه سومیت
فایبرگلاس
جنس فریم و پایه ها
گالوانیزه و فلز ضد زنگ
وزن ست صندلی ساده + میز پارچه ای
15 کیلوگرم
وزن ست صندلی فوم دار + میز پارچه ای
16.5 کیلوگرم
وزن ست صندلی ساده + میز فایبرگلاس
16.2 کیلوگرم
وزن ست صندلی فوم دار + میز فایبرگلاس
17.6 کیلوگرم
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
دارای رنگبندی مختلف برای صندلی ها و میز پارچه ای
میز فایبرگلاس به صورت تک رنگ
اهرم های پلاستیکی برای صندلی ها و میز جهت جلوگیری از لغزش
تسمه فلزی در داخل دسته صندلی ها برای استحکام بیشتر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...