تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 44007

از {{model.count}}

bestway 44007 floating inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی مدل 44007 یک تشک بادی استخر بسیار زیبا و با کیفیت بوده که تولید شده توسط شرکت بست وی در سال 2021 می باشد. این محصول تولید شده از وینیل و دارای طول: 183 و عرض: 69 سانتی متر است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده نمایید.

تشک بادی روی آب بست وی مدل 44007 یکی از سری لوازم شنا و تفریحات آبی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار معرفی شد. این محصول از طراحی بسیار ساده ای برخوردار می باشد. فرم کلی آن به صورت مستطیلی شکل بوده و بر روی بدنه خود دارای شیار های عمودی است که می تواند راحتی تشک را دوچندان کند. در محل قرارگیری سر نیز یک عدد بالش بادی تعبیه شده است که با وجود آن شما از راحتی بیشتری برخوردار خواهید شد. از این محصول می توان برای تفریحات آبی استفاده نمود. همچنین تشک بادی استخر یک وسیله کاربردی برای استراحت بر روی آب و همینطور آفتاب گرفتن به شمار می رود. همانطور که در تصاویر پیداست، تشک بادی روی آب ارزان بست وی در چهار رنگ صورتی، سبز، آبی و زرد تولید شده است که از تنوع رنگی بسیار خوبی برخوردار می باشد.

ابعاد این محصول نیز عبارت است از طول: 183 سانتی متر و عرض: 69 سانتی متر که مناسب استفاده افراد بزرگسال بوده و آن ها می توانند در تفریحات آبی خود از این محصول بهره ببرند. تحمل وزن آن 80 کیلوگرم و وزن بسته بندی آن 600 گرم است. با توجه به ابعاد بسته بندی مناسب این تشک استخر، افراد امکان جابجایی آسان و بدون دردسر آن را دارند. جنس بدنه این تشک بادی روی آب همانند دیگر محصولات بادی این شرکت، تولید شده از وینیل است که از مقاومت خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار بوده و در اثر ماندن طولانی مدت در مقابل خورشید دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت نخواهد شد. شما می توانید برای خرید تشک بادی روی آب از طریق سایت مستر اینتکس اقدام نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۸۳ سانتی متر
عرض
۶۹ سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
وزن
600 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...