تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43161

از {{model.count}}

bestway 43161 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی با طرح بستنی یخی، از جدید ترین تشک روی آب تفریحی برای سنین بزرگسال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول برای استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها مناسب بوده و به دلیل داشتن متریال مناسب در برابر آفتاب مقاوم خواهد بود.

تشک بادی روی آب بست وی با طرح بستنی یخی، از جدید ترین طرح های تولید شده در دسته بندی تشک بادی استخری بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان جهت تفریحات آبی تابستانی قابل استفاده خواهد بود. این محصول دارای طراحی بدنه یکدست داشته و از رویه مواج به دلیل جلوگیری از سر خوردن افراد بهره مند می باشد. این کالا دارای ابعاد باد شده (طول: 185 سانتی متر، عرض: 89 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 90 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد.

تشک روی آب طرح بستنی بست وی تولید شده از متریال PVC وینیل دو لایه بوده که از وزن سبک و حجم بسیار کم در حالت جمع شده برخوردار است. این نوع جنس بدنه در برابر آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و دارای قابلیت تعمیر و استفاده مجدد خواهد بود. برای راه اندازی این تشک استخری بزرگسال می توانید از انواع پمپ باد محصولات بادی استفاده کنید. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.2 کیلوگرمی عرضه می شود. جهت خرید تشک بادی روی آب بست وی با طرح بستنی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
185 سانتی متر
عرض
89 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...