تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس طرح لاما مدل 57294

از {{model.count}}

intex 57294 lama inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس طرح لاما مدل 57294 یکی از سری محصولات بادی intex می باشد که مناسب برای تفریحات آبی است. این شناور بادی ارزان قابل استفاده برای تمامی سنین بوده و از تحمل وزن 200 کیلوگرم برخوردار می باشد. جنس بدنه آن نیز همچون دیگر محصولات این شرکت از وینیل تولید شده است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

تشک بادی روی آب بزرگسال اینتکس طرح لاما مدل 57294 یکی دیگر از ده ها محصول بادی جذاب و بسیار زیبای کمپانی intex می باشد که تولید سال 2021 بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این تشک بادی روی آب یک وسیله تفریحی می باشد که قابل استفاده در استخرهای و سایر مکان های آبی است. به وسیله این محصول، افراد می توانند بر روی آب شناور بوده و به تفریحات آبی متعددی بپردازند. همانطور که از نام و تصاویر این شناور پیداست، شناور بادی ارزان اینتکس دارای طرح لاما بوده که از جذابیت بالایی برخوردار است.

این محصول به دلیل طرح منحصر به فردی که دارد توانست تا در سال 2021 جزو پر فروش ترین شناور بادی های این شرکت قرار بگیرد و با کیفیت بدنه بسیار خوبی که دارد رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این محصول از ظرفیت 2 نفره برخوردار می باشد. جنس بدنه آن همانند سایر محصولات بادی اینتکس، از وینیل تولید شده است. این متریال دارای مقاومت بسیار خوبی در مقابل تابش مستقیم خورشید برخوردار بوده و تحت هیچ شرایطی دچار تغییر حالت و یا تغییر رنگ نخواهد شد. از دیگر مزایای این محصول می توان به تعادل بالای آن بر روی آب اشاره نمود. به وسیله این محصول افراد می توانند بر روی آب به استراحت و یا آفتاب گرفتن بپردازند.

ابعاد تشکیل دهنده این شناور بادی لاما عبارت است از طول: 201 سانتی متر، عرض: 147 سانتی متر و ارتفاع: 173 سانتی متر. تحمل وزن آن نیز 120 کیلوگرم بوده که به خوبی می تواند وزن 2 نفر را تحمل بنماید. وزن بسته بندی این شناور نیز 3.5 کیلوگرم بوده که با توجه به ابعاد بسته ندی کم حجمی که دارد، از قابلیت حمل و جابجایی بسیار آسان برخورار می باشد که به افراد امکان این را می دهد تا بتوانند در هنگام نیاز، شناور خود را در هر مکانی به همراه داشته باشند. شما می توانید برای خرید شناور بادی و همینطور اطلاع از قیمت شناور بادی به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۰۱ سانتی متر
عرض
۱۴۷ سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
۳.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای رویه مواج
ضدپوسیدگی
برچسب تعمیرات
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...