تشک بادی روی آب

تشک بادی استخر اینتکس مدل 58766

از {{model.count}}

intex 58766 air mattress on water

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری اینتکس مدل بستنی از جدید ترین طرح های عرضه شده از تشک بادی روی آب توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی سنین بزرگسال در استخر ها و آب های کم عمق استفاده می شود. این محصول ویژگی هایی مانند رویه مواج برای جلوگیری از سر خوردن افراد و مقاوم بودن در برابر نور آفتاب را داشته و تعادل خوبی را هنگام استفاده در حالت شناور خواهد داشت.

تشک بادی استخر اینتکس مدل بستنی یخی از سری تشک بادی روی آب فانتزی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها استفاده می شود. این محصول همانند مدل های مشابه خود محلی راحت و نرم را برای دراز کشیدن و شناور ماندن روی آب ایجاد می کند. طراحی قسمت رویه به صورت مواج بوده تا مانع از سر خوردن افراد از روی این تشک بادی اینتکس شود.  ابعاد باد شده تشک روی آب بستنی اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 30 سانتی متر) بوده و قادر است تا 100 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند از همین رو برای استفاده سنین بزرگسال مناسب خواهد بود.

جنس و متریال ساخت تشک استخری طرح بستنی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که دارای وزنی سبک با قابلیت جمع شدن در ابعاد کوچکتر می باشد. از این نوع جنس بدنه برای ساخت تمامی محصولات بادی استفاده می شود زیرا که کمترین حجم و وزن را خواهد داشت بنابراین به راحتی و با کمترین اشغال فضا در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. گفتنی است که مقاومت خوب این متریال در برابر نور آفتاب، دما و فشار متفاوت آب و همچنین قابلیت تعمیر آن از دیگر ویژگی های پر مزیت متریال این تشک روی آب محسوب می شود. این کالا با وزن 610 گرمی خود توسط کوله پشتی نیز قابل حمل خواهد بود. برای خرید تشک بادی استخر اینتکس مدل بستنی یخی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
610 گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...