تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43550

از {{model.count}}

bestway 43550 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی بالش دار یکی از راحت ترین و پر طرفدار ترین تشک بادی استخری محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای رویه ای مواج و حفره دار بوده به همین دلیل سطح رویه خنک با گردش هوای بهتر ایجاد می کند. از این محصول می توانید برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان در آب های کم عمق و آرام استفاده نمایید.

تشک بادی روی آب بست وی مدل کامفورت، یکی از معدود تشک روی آب طبی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که از طراحی متفاوتی برخوردار است. این محصول رویه ای مواج با حفره های متعدد بوده که باعث جریان پیدا کردن هوا و برخورد آب به بدن افراد به منظور خنک شدن بدن خواهد شد. در قسمت فوقانی بدنه یک بالش بادی متصل به بدنه تعبیه شده که با باد زدن به این محصول، به صورت خودکار شکل می گیرد تا نحلی راحت برای دراز کشیدن ایجاد کند. ابعاد باد شده تشک استخری بالش دار برابر با (طول: 198 سانتی متر، عرض: 74 سانتی متر) بوده و تا 90 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل خواهد کرد.

جنس و متریال ساخت تشک بادی استخری بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی جمع می شود. این متریال در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده بنابراین می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمایید. این محصول توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی و استفاده خواهد بود. برای خرید تشک بادی روی آب بست وی مدل کامفورت کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
۱۹۸ سانتی متر
عرض
۷۴ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...