تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب یونیکورن کودک مدل 41114

از {{model.count}}

Intex 41114 unicorn inflatable pool mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب یونیکورن کودک یکی از پر طرفدار ترین لوازم تفریحات آبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در میان جدید ترین محصولات بادی شرکت بست وی قرار می گیرد. این محصول برای کودکان بالای 3 سال قابل استفاده بوده و از دو دستگیره تعادل روی بدنه اصلی برخوردار است.

تشک بادی روی آب کودک بست وی با طرح یونیکورن یکی از جدید ترین تشک بادی استخری عرضه شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت تفریحات آبی در استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در طرح های دیگری نیز تولید شده که این مدل با طرح یونیکورن در میان پر طرفدار ترین و پر فروش ترین آنها قرار می گیرد. ابعاد باد شده این محصول برابر با (طول: 155 سانتی متر، عرض: 119 سانتی متر) بوده و تا مقدار 45 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت از همین رو معمولا برای استفاده سنین بالای 3 سال مناسب خواهد بود. این محصول در یک پکیج با وزن بسته بندی 1.3 کیلوگرمی عرضه می شود.

جنس و متریال ساخت این محصول از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال در واقع وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی داشته از همین رو در حجم کمتری قابل حمل در مسافرت ها نیز خواهد بود. از ویژگی های دیگر این تشک روی آب کودک اینتکس می توان به داشتن دو دستگیره تعادل روی بدنه اصلی اشاره کرد. برای خرید تشک بادی روی آب یونیکورن کودک می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
155 سانتی متر
عرض
119 سانتی متر
تحمل وزن
40 کیلوگرم
وزن
1.3 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای رویه مواج
دارای دو دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...