تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43249

از {{model.count}}

bestway 43249 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43249 از محصولات جدید bestway می باشد که تولید سال 2021 بوده و دارای کیفیت بدنه بسیار خوبی است. این محصول تولید شده از وینیل بوده و تحمل وزن آن 90 کیلوگرم است. شما می توانید در ادامه اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43249 از محصولات بادی جذاب  و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. این محصول توانست تا به واسطه کیفیت بسیار بالای خود و طراحی خاص و منحصر به فرد، در همان بدو ورود به بازار، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده و به یکی از تشک بادی استخر های پر فروش تبدیل شود. این تشک بادی استخر ارزان از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. از آن می توان برای تفریحات آبی در فصل تابستان بهره مند شد. این تشک بادی روی آب دارای بدنه ای از جنس وینیل است. سطح این محصول به صورت حباب دار طراحی گردیده است که باعث راحتی بیشتر آن شده و می تواند حس آرامش بخشی را به افراد هدیه کند. وینیل، متریالی بوده که از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد.

یکی از این مزیت ها، مقاومت بالای آن در برابر تابش مستقیم خورشید است. ابعاد تشکیل دهنده این تشک استخر تشکیل شده است از طول: 162 سانتی متر و عرض: 151 سانتی متر. ارتفاع آن نیز 25 سانتی متر بوده و از تحمل وزن 90 کیلوگرم برخوردار است. وزن بسته بندی این محصول 1.9 کیلوگرم بوده که بسیار سبک است و به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. شما می توانید برای خرید تشک بادی روی آب و مشاهده قیمت تشک بادی استخر به سایت مستر اینتکس مراجعه کرده و برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۶۲ سانتی متر
عرض
۱۵۱ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...