تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح هندوانه مدل 43140

از {{model.count}}

bestway 43140 watermelon floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح هندوانه مدل 43140، مناسب برای استفاده در داخل استخر ها، دارای طراحی خاص و جذاب، قطر این تشک بادی روی آب برابر است با 188 سانتی متر که از جنس پی وی سی ساخته شده است، برای خرید و قیمت تشک بادی روی آب بست وی طرح هندوانه مدل 43140 از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

امروزه با افزایش محبوبیت تشک بادی روی آب و با گسترش تفریحات آبی در بین مردم، تشک بادی روی آب را به یک محصول بسیار پر فروش تبدیل کرده است و از همین رو اینتکس و بست وی که یکی از تولید کنندگان بزرگ این محصول هستند شروع به ساخت طرح های جدید و نوآوری در طراحی کردند، این تشک بادی روی آب دارای طراحی برگرفته شده از هندوانه می باشد که به راحتی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب می کند. ساختار کلی این محصول گرد شکل است که دارای قطری برابر با 188 سانتی متر می باشد، با توجه به ابعاد این محصول می توانید آن را در انواع استخر ها استفاده کنید و استفاده ازاین تشک بادی روی آب جلوه خاصی به استخر شما خواهد داد و با استفاده از آن می توانید بر روی آن به صورت خوابیده و یا نشسته قرار بگیرید.

جنس بدنه این تشک بادی روی آب بست وی از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب دیدگی و پوسیدگی از خودش نشان می دهد. در دور این محصول یک طناب نجات تعبیه شده است که در صورت استفاده از تشک بادی حتما باید این طناب را در دور آن نصب کنید. برای باد کردن تشک بادی روی آب بست وی طرح هندوانه مدل 43140 می توانید از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه محصولات بادی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
۱۸۸ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...