تشک بادی روی آب

تشک بادی پشتی دار استخری بست وی مدل 43011

از {{model.count}}

bestway 43011 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی پشتی دار استخری بست وی از سری لوازم بادی تفریحی آبی برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ساختار رویه مواج به همراه تکیه گاه بادشو بوده و دارای حفره قرار گیری پا می باشد در نتیجه فضایی راحت برای نشستن و دراز کشیدن ایجاد خواهد کرد.

تشک بادی پشتی دار استخری بست وی یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین تشک بادی با طراحی مشابه مبل بادی بوده که جهت تفریحات آبی در استخر ها و آب های کم عمق و آرام مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای مدل مشابه نیز بوده که در مدل مشابه بدنه اصلی قابلیت تاشو داشته اما در این مدل به جای قابلیت تاشو از یک حفره بزرگ در قسمت قرار گیری پا استفاده شده تا موجب خنک شدن و برخورد مستقیم پا با آب شود. گفتنی است که طراحی مواج قسمت رویه در کنار تکیه گاه با دریچه هوای مجزا در راحتی افراد بسیار موثر خواهد بود.

جنس بدنه تشک بادی روی آب تکیه گاه دار از PVC وینیل با روکش شفاف بوده که از دیواره های ضخیمی در داخل بدنه استفاده شده است تا در نتیجه از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده جلوگیری کند. این متریال تنها در برابر برخورد اشیای تیز حساس بوده اما در برابر نور آفتاب قابل استفاده خواهد بود. تشک روی آب پشتی دار بزرگسال ابعاد باد شده (طول: 165 سانتی متر، عرض: 89 سانتی متر) داشته و تا 90 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.3 کیلوگرمی عرضه می شود. جهت خرید تشک بادی روی آب پشتی دار بست وی کافیست به صورت آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۶۵ سانتی متر
عرض
۸۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای تکیه گاه بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...