تشک بادی روی آب

تشک بادی استخر بست وی مدل 43554

از {{model.count}}

bestway 43554 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخر بست وی مدل 43554 یک تشک بادی روی آب بسیار زیبا و کیفیت می باشد که بدنه آن تولید شده از وینیل بوده و از تحمل وزن 100 کیلوگرمی برخوردار می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول مشاهده فرمایید.

تشک بادی استخر بست وی مدل 43554 یکی از جذاب ترین و زیبا ترین تشک بادی روی آب های تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که به تازگی تولید و درر بازار محصولات بادی عرضه شده است. این محصول یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت و ریلکس کردن درون استخر و سایر مکان های آبی می باشد که به وسیله آن افراد می توانند به آفتاب گرفتن و یا استراحت کردن بپردازند. این محصول به دلیل طراحی خاصی که دارد و البته کیفیت بدنه بسیار خوب، توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و به یکی از تشک بادی استخر های پر فروش این شرکت تبدیل گردد. 

تشک بادی استخر دارای طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی ای است. رنگ بدنه آن به رنگ آبی و حاشیه آن دارای طرح هایی سفید رنگ می باشد. در داخل آن کمی فرو رفتگی تعبیه شده است و در قسمتی از ان نیز یک عدد بالش بادی قرار داده شده است که محل تکیه دادن می باشد. در یک طرف این تشک بادی استخر یک محل قرارگیری بطری تعبیه شده است که به افراد امکان به همراه داشتن نوشیدنی خود را بر روی آب می دهد. ابعاد این محصول عبارت است از طول: 178 سانتی متر و عرض: 117 سانتی متر. این محصول از تحمل وزن 100 کیلوگرم برخوردار است و دارای تعادل بسیار خوبی بر روی آب می باشد.

وزن بسته بندی و ابعاد بسته بندی این تشک بادی استخر بسیار مناسب بوده و امکان جابجایی و حمل آسان را به افراد می دهد. شما می توانید برای خرید تشک بادی استخر و یا اطلاع از قیمت تشک بادی استخر از طریق سایت مستر اینتکس اقدام نموده و برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۷۸ سانتی متر
عرض
۱۱۷ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای تکبه گاه
محل قرارگیری لیوان و بطری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...