تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح بوفالو مدل 43401

از {{model.count}}

bestway 43401 floating inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح بوفالو مدل 43401 از سری تشک بادی روی آب ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این تشک بادی روی آب مناسب برای استفاده کودکان و افراد بالای 6 سال می باشد، جنس بدنه این تشک بادی روی آب پی وی سی ساخته شده است برای خرید تشک بادی روی آب از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی روی آب بست وی طرح بوفالو مدل 43401 یکی از تشک بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که طراحی بسیار خاص و زیبایی دارد، طراحی این تشک بادی برگرفته شده از سر بوفالو می باشد و در آن از رنگ های شاد و زیبا استفاده کرده است که به راحتی می تواند نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب کند. ابعاد این تشک بادی 257 سانتی متر به طول و 239 سانتی متر به عرض می باشد که ابعادی مناسب برای تشک بادی روی آب می باشد. از این تشک بادی می توانید در انواع استخر ها استفاده کنید و به دلیل استفاده از رنگهای زیبا و جذاب جلوه بسیار خاصی به استخر شما می دهد. این تشک بادی روی آب از جنس پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین مقاومت بالایی در برابر فشار آب از خودش نشان میدهد.

برای باد کردن تشک بادی روی آب می توانید از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس اقدام کنید. تشک بادی به دلیل قرار گرفتن شاخ بوفالو عریض تر است و به دلیل طول بالای این محصول به راحتی بر روی آب شناور می شود و تعادل آن به خوبی روی استخر قرار میگیرد، وزن کلی این محصول در حالت باد نشده 500 گرم می باشد، این تشک بادی مناسب برای استفاده کودکان و افراد بالای 6 سال می باشد. برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح بوفالو مدل 43401 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

طول
۲۵۷ سانتی متر
عرض
۲۳۹ سانتی متر
تحمل وزن
۱۵۰ کیلوگرم
وزن
۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...