تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43300

از {{model.count}}

bestway 43300 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43300 دارای طراحی بسیار خاص مناسب برای استفاده در داخل استخر، ابعاد این تشک بادی روی آب 160×84 سانتی متر، ساخته شده از پی وی سی و تور برای خرید و قیمت تشک بادی روی آب از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43300 از سری محصولات ساخته شده توسط برند بست وی می باشد. بست وی یکی از تولیدکنندگان محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده است اعم از، استخر بادی، تشک بادی، تخت بادی، تشک بادی روی آب، قایق بادی، توپ بادی و.... که هر کدام از این محصولات را می توانید در فروشگاه مستر اینتکس مشاهده و یا خریداری کنید. این تشک بادی دارای ساختاری خاص است، در وسط این تشک بادی روی آب بست وی تور قرار گرفته شده است که در صورت استفاده این تشک بادی روی آب بدن شما به داخل آب می رود که جذابیت این محصول را افزایش می دهد.

جنس بدنه این تشک بادی روی آب از پی وی سی و تور ساخته شده است، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین ضد حساسیت و ضد بو است. ابعاد کلی این تشک بادی روی آب برابر است با 160 سانتی متر به طول و 84 سانتی متر به عرض که ابعادی مناسب برای تشک بادی روی آب، تشک بادی روی اب سه رنگ آبی، سبز و بنفش تولید شده است که می توانید در هنگام ثبت سفارش از فروشگاه مستر اینتکس رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.  از این تشک بادی روی آب می توانید در داخل استخر استفاده کنید و تحمل وزنی برابر با 120 کیلوگرم دارد. برای خرید تشک بادی روی آب بست وی مدل 43300 از نمایندگی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۱۶۰ سانتی متر
عرض
۸۴ سانتی متر
تحمل وزن
۱۲۰ کیلوگرم
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
ضد پوسیدگی در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...