تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح برگر مدل 43250

از {{model.count}}

bestway 43250 burger inflatable floating mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح برگر مدل 43250 یک تشک بادی استخر بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که تولید شده در سال 2021 توسط شرکت bestway است.تحمل وزن این تشک بادی روی آب ارزان 90 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی آن نیز 1.9 کیلوگرم می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تر این محصول را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب بست وی طرح برگر مدل 43250 از جذاب ترین و دوست  داشتنی ترین تشک بادی استخر های موجود در بازار می باشد که توسط شرکت bestway برای اولین بار در سال 2021 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شد. این محصول توانست تا به کمک کیفیت بدنه عالی خود و همینطور طراحی منحصر به فرد، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به محصولی پر فروش در این بازار تبدیل شود. همانطور که از نام و تصویر این محصول پیداست، تشک بادی روی آب ارزان بست وی به طرح یک همبرگر طراحی شده است که دارای فرم دایره ای شکل می باشد. از این محصول می توان برای تفریحات آبی دسته جمعی داخل استخر و سایر مکان های آبی بهره مند شد.

این تشک بادی استخر طرح برگر همچون هزاران محصول بادی دیگر این شرکت، تولید شده از وینیل می باشد. این متریال دوام بسیار خوبی را داشته و باعث می شود تا بتوان از آن سالیان سال استفاده کرد. تحمل وزن این تشک روی آب 90 کیلوگرم بوده و قطر آن نیز 147 سانتی متر می باشد. ارتفاع این تشک 22 سانتی متر است و از تعادل بسیار خوبی برخوردار است.وزن بسته بندی آن 1.9 کیلوگرم بوده و ابعاد بسته بندی آن نیز عبارت است از 24×24×9 سانتی متر که دارای حجم بسیار مناسبی بوده و به راحتی می توان محصول را حمل و یا جابجا نمود. شما می توانید برای خرید تشک بادی استخر و یا مشاهده قیمت تشک بادی استخر، به سایت اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۱۴۷ سانتی متر
ارتفاع
۲۲ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...