تشک بادی روی آب

جزیره پارتی بادی یونیکورن بست وی مدل 43228

از {{model.count}}

bestway 43228 party island inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جزیره پارتی بادی یونیکورن بست وی، بزرگترین تشک بادی روی آب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و ریلکس کردن روی آب های عمیق و آرام مانند دریاچه ها و سد ها تولید شده است. این محصول برای سنین بزرگسال مناسب بوده و دارای ویژگی هایی همچون یخدان، محفظه نگهداری بطری، طناب نجات و ... می باشد.

جزیره پارتی بادی بست وی با طرح یونیکورن (اسب تک شاخ) بزرگترین تشک بادی روی آب در طرح حیوانات محسوب شده که برای استفاده سنین بزرگسال در آب های آرام مانند دریاچه ها، سد ها و حتی دریا عرضه شده است. این محصول طراحی و ساختار بدنه بسیار بزرگ برای جای دادن حداقل 6 الی 8 نفر بوده و از فضای داخلی با نشیمنگاه و تکیه گاه برخوردار است تا محلی راحت برای ریلکس کردن روی آب ایجاد کند. قسمت کف فضای داخلی این محصول یک پوشش توری داشته که برای قرار دادن پا و برخورد با آب جهت خنک شدن کاربرد خواهد داشت. از ویژگی های طراحی بدنه می توان به محل قرار گیری بطری و ماگ، طناب نجات و حمل، دستگیره های تعادل، صفحه بادشو برای قرار دادن سایر لوازم و همچنین یخدان بادی تعبیه شده روی بدنه اصلی اشاره کرد.

ابعاد باد شده این جزیره پارتی بادی بزرگسال برابر با (طول: 590 سانتی متر، عرض: 404 سانتی متر) بوده و تا مقدار 540 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت از همین رو نشان دهنده مقاومت بالای ساختار بدنه می باشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 29.5 کیلوگرمی عرضه می شود. جنس و متریال ساخت آن از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در بابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده و در صورت استفاده در برابر نور آفتاب در طولانی مدت آسیبی نخواهد دید. این متریال انعطاف بالایی داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن می باشد، از طرفی امکان تعمیر آن باعث شده تا این محصول پس از ترمیم با خیالی آسوده مجددا قابل استفاده باشد. برای خرید جزیره پارتی بادی یونیکورن بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۵۹۰ سانتی متر
عرض
۴۰۴ سانتی متر
تحمل وزن
۵۴۰ کیلوگرم
وزن
۲۹.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
نشیمن بادی و طناب نجات
دارای جالیوانی
محفظه یخ
کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...