تشک بادی روی آب

تشک روی آب پشتی دار بست وی مدل 43028

از {{model.count}}

bestway 43028 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب پشتی دار بست وی تولید شده در دو رنگبندی مختلف، از جمله پر طرفدار ترین تشک بادی روی آب محسوب شده که برای سنین بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای تکیه گاه بادشو متصل به بدنه، محفظه قرار گیری بطری آب و رویه مواج بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک روی آب پشتی دار بست وی از مهیج ترین و پر طرفدار ترین شناور بادی روی آب محسوب شده که در دو رنگبندی مختلف توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ساختار رویه مواج و بدنه شفاف بوده تا زیبایی خاصی به این کالا ببخشد. مهمترین ویژگی آن داشتن تکیه گاه بادشو متصل به بدنه اصلی و همچنین حفره محل قرار گیری پا در قسمت پایین تشک خواهد بود از همین رو محلی بسیار راحت برای ریلکس کردن روی آب فراهم می سازد. همچنین روی نشیمنگاه یک محفظه مخصوص قرار گیری بطری نیز تعبیه شده که برای قرار دادن لوازم کوچک نیز کاربرد خواهد داشت.

تشک بادی روی آب تکیه گاه دار ساخته شده از متریال PVC وینیل دو لایه با روکش شفاف بوده که بدنه ای مقاوم در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این متریال با احتساب بسته بندی خود وزنی برابر با 1.4 کیلوگرم داشته تا به راحتی قابل حمل باشد. ابعاد باد شده این تشک بادی استخری برابر با (طول: 161 سانتی متر، عرض: 84 سانتی متر) بوده و تا 90 کیلوگرم تحمل وزن دارد بنابراین برای استفاده سنین بزرگسال مانعی وجود نخواهد داشت. برای خرید تشک روی آب پشتی دار بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۶۱ سانتی متر
عرض
۸۴ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...