تشک بادی روی آب

تشک روی آب آناناس اینتکس مدل 58761

از {{model.count}}

intex 58761 pineapple floating mat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب آناناس اینتکس یکی از انواع تشک استخری طرح میوه و استوایی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس برای استفاده سنین مختلف عرضه می شود. ابعاد و مقدار تحمل وزن آن امکان استفاده برای سنین بزرگسال را نیز فراهم ساخته و به دلیل متریال با کیفیت می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید.

تشک روی آب آناناس اینتکس از سری تشک بادی استخری برای تفریحات آبی سنین مختلف از جمله بزرگسالان بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع با توجه به نوع طراحی و ساختار بدنه خود مناسب استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده و توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد. ابعاد باد شده تشک بادی استخری آناناس برابر با (طول: 216 سانتی متر، عرض: 124 سانتی متر) بوده و تا 90 کیلوگرم تحمل وزن خواهد داشت بنابراین محدودیتی در استفاده برای سنین مختلف وجود نخواهد داشت.

جنس بدنه این تشک بادی روی آب اینتکس از PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که نوعی متریال انعطاف پذیر برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر محسوب می شود. این متریال در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و به دلیل حجم کم خود در حالت جمع شده و داشتن وزن بسته بندی 2.2 کیلوگرمی به راحتی جهت استفاده در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود. برای خرید تشک روی آب طرح آناناس اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۲۱۶ سانتی متر
عرض
۱۲۴ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۲.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...