تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43305

از {{model.count}}

bestway 43305 floating inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43305 از سری تشک بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این تشک بادی دارای ابعادی برابر با 183×124×33، ساخته شده از پی وی سی مناسب برای استفاده در انواع استخر ها می باشد.

با توجه به افزایش محبوبیت تشک بادی روی آب و استفاده آن در استخر ها شخصی و عمومی، فروش این محصول به صورت چشم گیری افزایش پیدا کرد و همچنین شرکت های تولیدکننده این محصول با بررسی این موضوع شروع به تولید طرح های جدید و متنوع کرده اند تا بتوانند سهم عظیمی از فروش بازار را از آن خود کنند. این تشک بادی روی آب ساخت برند بست وی می باشد که دارای طراحی بسیار خاص و ویژه ای است، بست وی با پیاده سازی طرح تشک خوشخواب و همچنین استفاده از رنگهای شاد و جذاب این محصول را به مانند یک تشک خوشخواب طراحی کرده است و در نگاه اول شاید جنس رویه این تشک بادی روی آب را پارچه ببینیم اما بدنه این محصول از پی وی سی ساخته شده است که به دلیل استفاده از رنگ های مختلف به پارچه شباهت دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول دارای مقاومت بالا در برابر فشار و آسیب دیدگی می باشد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول کاملا ضد حساسیت و ضد بو است.

ابعاد تشک بادی روی آب بست وی مدل 43305 برابر است با 183 سانتی متر به طول، 124 سانتی متر به عرض و همچنین ارتفاعی برابر با 33 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب استفاده تشک بادی در داخل استخر می باشد. با توجه به ابعاد ذکر شده حفظ تعادل این تشک بادی روی آب بسیار خوب بوده و مانع از افتادن شما در داخل آب می شود. برای خرید و قیمت تشک بادی روی آب بست وی مدل 43305 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۱۸۳ سانتی متر
عرض
۱۲۴ سانتی متر
ارتفاع
۳۳ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...