تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب طرح تمساح مدل 58562

از {{model.count}}

intex 58562 aligator pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب طرح تمساح مدل 58562 از سری تشک بادی روی آب کودک ساخته شده توسط برند نام آشنا ایتنکس ، دارای دو دستگیره برای حفظ تعادل و همچنین مناسب برای استفاده یک الی 2 کودک به صورت همزمان. جنس بدنه ی این تشک بادی روی آب از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی روی آب توسط برندهای معتبر در مدل های متنوعی تولید شده است، با افزایش محبوبیت این محصول در بین عموم مردم شرکت های تولید کننده لوازم بادی طرح های متنوعی را تولید کردند تا با تولیدات متنوع خود بتوانند سهم فروش خود را افزایش و نظرات افراد با بیشتر به برند خود جلب کنند. اینتکس که هموراه در این موضوع پیشتاز بوده این تشک بادی روی آب خود را با طرح تمساح تولید کرده است که طراحی بسیار زیبا و جذابی را دارد که به راحتی می توانید نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. 

تشک بادی اینتکس مناسب برای استفاده بر روی آب در داخل استخر و آب های آرام می باشد اما خاطر نشان باشید که این محصول مناسب برای استفاده کودکان می باشد و باید در آب های کم عمق مورد استفاده قرار بگیرد. ابعاد این تشک بادی روی آب برابر با 203 سانتی متر در عرض 114 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد. گفتنی است که بر روی این محصول دو عدد دستگیره متصل پلاستیکی تعبیه شده است که همزمان دو کودک می توانند از آن استفاده کنند. 

جنس بدنه تشک بادی روی آب کودک از جنس پی وی سی ساخته شده است که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو می باشد. در داخل بسته بندی تشک بادی روی آب کودک طرح تمساح یک بسته تعمیرات تعبیه شده است که به راحتی می توانید محصول را پس از آسیب دیدن تعمیر کنید. 

برای باد کردن تشک بادی روی آب اینتکس می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید. محصولات اینتکس در نمایندگی اینتکس مستر اینتکس بفروش میرسد که برای خرید از نمایندگی مستر اینتکس می توانید از روش اینترنتی، تلفنی، حضوری اقدام کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
114 سانتی متر
تحمل وزن
70 کیلوگرم
وزن
2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
دارای دو عدد دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...