تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح لیمو مدل 43392

از {{model.count}}

bestway 43392 lemon inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح لیمو مدل 43392 مناسب برای استفاده در داخل استخر پیش ساخته و بتنی، دارای طراحی بسیار خاص و زیبا می باشد، ابعاد این تشک بادی روی آب مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال حداکثر 90 کیلوگرم می باشد وهمچنین جنس بدنه ای ساخته شده از پی وی سی دارد.

تشک بادی روی آب بست وی طرح لیمو مدل 43392 از سری تشک بادی روی آب ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، تشک بادی روی آب یک محصول بادی تفریحی می باشد که با خرید آن میتوانید در انواع استخر ها از آنها استفاده کنید، تشک بادی روی آب این روزها به عنوان یک محصول پر طرفدار یاد می شود که با توجه به این موضوع شرکت های تولید کننده انواع محصولات بادی طرحهای شاد و جذابی را در این زمینه تولید و روانه بازار کرده که بست وی تولید کننده این تشک بادی روی آب طرح لیمو را بر روی این تشک بادی روی آب در نظر گرفته است که زیبایی خاصی را به استخر شما در هنگام می دهد. ابعاد این تشک بادی روی آب برابر است با 176 سانتی متر به طول، 122 سانتی متر به عرض که مناسب برای استفاده 1 نفره تا حداکثر وزن 90 کیلوگرم را دارد.

جنس بدنه این تشک بادی روی آب از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد بو و ضد حساسیت می باشد و همچنین مقاومت بالایی در برابر فشار و آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد. برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح لیمو مدل 43392 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۱۷۶ سانتی متر
عرض
۱۲۲ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...