تشک بادی روی آب

مبل بادی روی آب بست وی مدل 43556

از {{model.count}}

bestway 43556 inflatable floating chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی روی آب بست وی مدل 43556 یکی از جدیدترین مبل بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که در فروشگاه مستر اینتکس موجود شده است، این مبل بادی مناسب برای استفاده یک نفر و دارای ابعادی 125×117 سانتی متر است. برای خرید و قیمت مبل بادی روی آب بست وی مدل 43556 از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

مبل بادی روی آب بست وی مدل 43556 از سری مبل بادی های ساخته شده توسط برند بست وی میباشد، این مبل بادی با سایر مبل بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس و بست وی دارای تفاوت بسیار زیادی می باشد و عمده تفاوت آن در کاربرد آن است، این مبل بادی مناسب برای استفاده روی آب می باشد البته شایان ذکر است که بسیاری از مبل بادی ها دارای این خاصیت هستند اما این مبل بادی به صورت تخصصی در این زمینه قابل استفاده است. بدنه این محصول از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچین در قسمت هایی از این محصول از تور استفاده شده است که در صورت استفاده این محصول در آب مقداری از بدن شما به داخل آب فرو می رود. بست وی بر روی دسته مبل بادی روی آب یک عدد جا لیوانی قرار داده است که بسیار کاربردی می باشد.

پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همچین ضد حساسیت و ضد بو است، ابعاد این مبل بادی روی آب یک نفره برابر است با 125 سانتی متر در 117 سانتی متر است که مناسب برای استفاده در داخل استخر می باشد. تحمل وزن این محصول با توجه به ابعاد و متریال کار شده برابر با 90 کیلوگرم می باشد. برای خرید مبل بادی روی آب بست وی مدل 43556 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
125 سانتی متر
عرض
117 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...