تشک بادی روی آب

تشک بادی داخل استخر بست وی مدل 43416

از {{model.count}}

bestway 43416 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی داخل استخر بست وی مدل 43416 از سری تشک بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد. بدنه ضدپوسیدگی در برابر آفتاب و رویه مواج از ویژگی های این تشک بادی روی استخر اینتکس می باشد که در ادامه مشخصات و ویژگی های آن را مشاهده خواهید نمود.

تشک بادی داخل استخر بست وی مدل 43416 از سری تشک بادی روی آب ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، همانطور که می دانید بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوع با طراحی های خاص و زیبایی را تولید کرده است که این تشک بادی نیز جز یکی از بهترین طراحی های این برند می باشد. تشک بادی روی آب بست وی دارای ابعادی برابر با 183 سانتی متر به طو و 71 سانتی متر به عرض می باشد که ابعادی مناسب برای تشک بادی روی آب است و حفظ تعادل بالایی بر روی آب دارد. در طراحی این تشک بادی روی آب بست وی از رنگ های بسیار جذاب استفاده شده است که در صورت خرید و استفاده آن در استخر، جلوه بسیار زیبایی به استخر شما میدهد.

این تشک بادی روی آب دارای بالشت بادی سر خود می باشد که در صورت باد کردن کل محصول این نیز به همراه محصول باد می شود و به شما اجازه میدهد که بتوانید به راحتی بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید. این تشک بادی روی آب از جنس پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد و ضد حساسیت است و همچنین قابلیت تعمیر مجدد را به شما میدهد. برای خرید تشک بادی داخل استخر بست وی مدل 43416 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی فروش محصولات اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۱۸۳ سانتی متر
عرض
۷۱ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...