تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب 2 نفره بالش دار بست وی مدل 43055

از {{model.count}}

bestway 34055 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب 2 نفره بالش دار بست وی مدل 43055 یک تشک بادی استخر ارزان می باشد که تولید شده از وینیل بوده و به تازگی روانه بازار شده است. این محصول از تحمل وزن 180 کیلوگرم برخوردار است. توضیحات بیشتر در مورد این تشک استخر را می توانید در ادامه مطالعه بفرمایید.

تشک بادی روی آب 2 نفره بالش دار بست وی مدل 43055 محصولی جذاب و کاربردی، از سری محصولات بادی و تفریحی آبی شرکت bestway می باشد که در سال 2022 طراحی و تولید گردید. این تشک بادی استخر همانطور که از نام آن پیداست، دارای ظرفیت 2 نفره بوده و بر روی بدنه خود دارای دو عدد بالش بادی می باشد. این بالش ها به صورت متصل به بدنه طراحی شده و با راه اندازی تشک، بالش ها به صورت اتومات شکل می گیرند. این محصول از طراحی بسیار زیبایی برخوردار می باشد و از رنگ های جذابی برای طراحی آن استفاده شده است. این تشک استخر، به دلیل 2 نفره بودن آن، توانست تا توجه افراد زیادی را در بازار محصولات بادی به خود جلب کرده و به یکی از تشک بادی روی آب های پر فروش در این بازار تبدیل شود.

از این محصول می توان برای تفریحات آبی و یا استراحت بر روی آب، داخل استخر و دیگر فضا های آبی استفاده کرد. ساختار بدنه این تشک بادی روی آب ارزان به صورت شفاف بوده و متریال به کار رفته در این محصول، PVC می باشد. این مواد با نام وینیل نیز شناخته می شود. از قابلیت های آن می توان به ضد حساسیت بودن و دوام بالا اشاره نمود. ابعادی که شرکت بست وی برای تولید این محصول در نظر گرفته است عبارت می باشد از طول: 193 سانتی متر در عرض: 142 سانتی متر. تحمل وزن این تشک بادی استخر ارزان نیز 180 کیلوگرم می باشد. وزن بسته بندی آن 2.6 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار سبک داشته که به آسانی قابل حمل و جابجایی است. شما می توانید از طریق سایت فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران، این محصول را به همراه خدمات پس از فروش و با قیمت مناسب خریداری نمایید. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۹۳ سانتی متر
عرض
۱۴۲ سانتی متر
تحمل وزن
۱۸۰ کیلوگرم
وزن
۲.۶ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...