تشک بادی روی آب

تشک بادی استخری خانواده بست وی مدل 43111

از {{model.count}}

bestway 43111 air mattress on water

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخری خانواده بست وی با ظرفیت 3 نفره، یکی از پر طرفدار ترین تشک بادی روی آب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات تابستانی در آب های کم عمق و آرام تولید شده است. این محصول دارای سه تکیه گاه بادشو متصل به بدنه و نشیمنگاه مواج با حفره های مخصوص قرار گیری بطری و قمقمه بوده و از طرفی دارای دستگیره های حمل در حالت باد شده می باشد.

تشک بادی استخری خانواده بست وی، یکی از مهیج ترین لوازم بادی در زمینه تفریحات آبی محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانطور که در تصاویر آن قابل مشاده بوده دارای طراحی بدنه 6 ضلعی بوده و از 4 تکیه گاه بادشو سرخود برخوردار است تا محلی راحت برای نشستن ایجاد کند. سطح رویه نشیمنگاه این محصول به گونه ای طراحی شده که حفره های زیادی را برای قرار دادن بطری و قمقمه ایجاد کرده است. از طرفی این نوع طراحی باعث مواج شدن رویه و جذب بهتر اعضای بدن خواهد شد. برای حمل و جا به جایی تشک بادی روی آب خانواده نیز می توانید روی سه دستگیره پلاستیکی متصل به بدنه حساب کنید.

تشک بادی چند نفره روی آب بست وی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و از طرفی در برابر نور آفتاب مقاوم خواهد بود. این متریال دارای انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر بوده و به دلیل داشتن وزن 3.8 کیلوگرمی به راحتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. ابعاد باد شده این محصول برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 178 سانتی متر، ارتفاع: 41 سانتی متر تا تکیه گاه) بوده و می تواند تا مقدار 270 کیلوگرم وزن را تحمل کند. برای خرید تشک بادی استخری خانواده بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۱۷۸ سانتی متر
ارتفاع
۴۱ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۰ کیلوگرم
وزن
۳.۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
محل قرارگیری بطری
دارای رویه مواج
دارای تکیه گاه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...