تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب دو حالته بست وی مدل 43023

از {{model.count}}

bestway 43023 inflatable floating mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب دو حالته بست وی مدل 43023، مبل بادی روی آب ساخته شده توسط برند بست وی قابلیت تبدیل به تشک بادی روی آب نیز دارد. ابعاد این محصول برابر است با 201×89 سانتی متر که جنس بدنه ای ساخته شده از پی وی سی دارد.برای خرید تشک بادی روی آب دو حالته بست وی مدل 43023 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

تشک بادی روی آب دو حالته بست وی مدل 43023 از سری تشک بادی روی آب ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، همانطور که میدانید بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح انواع محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده است و همچنین با افزایش محبوبیت تشک بادی روی آب در بین عموم مردم، طرح های زیبا و جذابی را روانه بازار کرد تا بتواند بیشترین فروش تشک بادی روی آب را داشته باشد. این تشک بادی روی آب دو حالته می باشد در یک حالت می توانید از این تشک بادی روی آب به عنوان مبل بادی روی آب و یا کاناپه بادی روی آب یک نفره استفاده کنید و یا در حالت دوم با باز کردن نشیمنگاه مبل از این محصول به عنوان تشک بادی روی آب استفاده کنید. لازم بذکر است که از این محصول به عنوان مبل بادی در کنار استخر نیز استفاده میکنند.

ابعاد این تشک بادی روی آب دو حالته بست وی مدل 43023 برابر است با 201 سانتی متر به طول و عرضی برابر با 89 سانتی متر که ابعادی مناسب برای تشک بادی روی آب می باشد. جنس بدنه کاناپه بادی روی آب از پی وی سی وینیل ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر آسیب دیدن از خودش نشان می دهد و همچنین با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم می باشد. در ساخت این تشک بادی روی آب دو حالته از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده است که به راحتی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب میکند. برای باد کردن این محصول شرکت بست وی 3 عدد دریچه باد مخصوص قرار داده است که به راحتی می توانید از این قسمت با استفاده از انواع پمپ باد محصول خود را باد کنید. برای خرید تشک بادی روی آب دو حالته بست وی مدل 43023 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۲۰۱ سانتی متر
عرض
۸۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
قابلیت تبدیل به مبل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...