تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب اینتکس مدل 58790

از {{model.count}}

intex 58790 air mattress on water

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح آناناس یکی از جذاب ترین تشک استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی در آب های کم عمق کاربرد خواهد داشت. این محصول توسط یک دریچه باد راه اندازی شده و برای سنین بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد.

تشک بادی روی آب اینتکس با طرح آناناس یکی از جذاب ترین تشک روی آب تفریحی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده در استخر ها و آب های کم عمق و آرام کاربرد خواهد داشت. همانطور که اشاره کردیم طراحی بدنه مشابه یک آناناس بوده که محلی راحت برای دراز کشیدن ایجاد کرده است. سطح رویه به صورت مواج بوده تا مانع از سر خوردن از روی تشک شود. ابعاد راه اندازی شده این محصول برابر با (طول: 216 سانتی متر، عرض: 107 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 100 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

جنس و متریال تشک بادی استخری اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر فشار و دمای آب و همچنین نور آفتاب مقاوم خواهد بود. این متریال انعطاف بالایی داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. محصولی که در یک بسته بندی با وزن 2 کیلوگرم عرضه می شود. برای راه اندازی این تشک روی آب آناناس می توانید از انواع پمپ باد محصولات بادی استفاده نمایید. برای خرید تشک بادی روی آب طرح آناناس می توانید به روش حضوری و یا از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۲۱۶ سانتی متر
عرض
۱۰۷ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...