تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43364

از {{model.count}}

bestway 43364 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی یکی از جدید ترین و جذاب ترین تشک بادی استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی سنین بزرگسال تولید شده است. این محصول دارای طراحی نیم دایره با رویه مواج بوده و بهترین گزینه جهت استفاده در آب های کم عمق و آرام جهت ریلکس کردن خواهد بود.

تشک بادی روی آب بست وی با طرح لیمو یکی از جدید ترین طرح و مدل تولید شده از سری تشک روی آب استخری شرکت بست وی بوده که از رنگ و طرح های جذابی برای آن استفاده شده است. این محصول دارای ساختار بدنه نیم دایره بوده و از ابعاد باد شده (طول: 171 سانتی متر، عرض: 89 سانتی متر) به همراه تحمل وزن 90 کیلوگرمی برخوردار می باشد از همین رو گزینه مناسبی برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. ساختار رویه مواج آن نیز باعث می شود تا از سر خوردن افراد جلوگیری کند.

تشک بادی استخری بزرگسال بست وی تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده از همین رو در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این متریال دارای وزن سبک و انعطاف بالایی بوده به همین دلیل در ابعاد کوچکتری جهت حمل در مسافرت ها قابل جمع شدن خواهد بود. این محصول قابل راه اندازی توسط انواع پمپ باد محصولات بادی خواهد بود. تشک روی آب بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید تشک بادی روی آب بست وی با طرح لیمو کافیست به سایت نمایندگی اینتکسمراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۷۱ سانتی متر
عرض
۸۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...