تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح فلامینگو مدل 44021

از {{model.count}}

bestway 44021 flamingo floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح فلامینگو مدل 44021، تشک بادی روی آب یک محصول تفریحی بسیار پرطرفدار می باشد که این محصول توسط برند بست وی تولید شده، دارای دو دریچه باد، مناسب برای استفاده در داخل استخر و آب های آرام برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح فلامینگو مدل 44021 از شرکت ایتنکس اقدام کنید.

تشک بادی روی آب یک محصول بادی تفریحی می باشد که می توانید از آن در داخل انواع استخر ها استفاده کنید، به دلیل افزایش محبوبیت تشک بادی داخل استخر برندهای مختلفی نظیر اینتکس و بست وی در این زمینه فعالیت های بیشتری را انجام دادند و با نوع آوری در طرح سعی بر این داشتند تا نظر افراد را نسبت به خودشان جلب کنند. تشک بادی روی آب طرح فلامینگو محصولی از شرکت بست وی می باشد. این تشک بادی دارای طراحی بسیار خاص و زیبایی است که به راحتی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب می کند.

بر روی بدنه این تشک بادی طرح فلامینگو حک شده است و همچنین در دو رنگ آبی و صورتی ارائه می شود، که مناسب با تمامی سلیقه ها می باشد، ابعاد این تشک بادی روی آب برابر است با ۱۸۳ سانتی متر به طول و عرضی برابر با ۷۶ سانتی متر دارد، که ابعادی مناسب برای تشک بادی داخل استخر می باشد به دلیل استفاده از طول و عرض استاندارد در‌ محصول شاهد حفظ تعادل بی نظیری هستیم.

جنس بدنه تشک بادی روی آب بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت فوق العاده ای دارد. پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول از مقاومت بالایی برخوردار است و همچنین ضد حساسیت و ضد بو می باشد. بر روی این محصول دو‌ عدد دریچه باد قرار داده شده است که می توانید از این طریق با کمک انواع پمپ باد موجود در نمایندگی اینتکس باد کرده و از آن استفاده کنید.برای خرید تشک بادی روی آب بست وی طرح فلامینگو مدل 44021 میتوانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید، فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و‌ نازلترین قیمت بفروش می رساند

طول
183 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
بدنه ضدپوسیدگی
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...