تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح مار مدل 41445

از {{model.count}}

bestway 41445 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح مار مدل 41445 از سری محصولات بادی جذاب bestway می باشد که تولید سال 2022 بوده و اخیرا روانه بازار گردیده است. این محصول به شکل یک مار کبرا طراحی شده است و جنس بدنه آن از وینیل می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده فرمایید.

تشک بادی روی آب بست وی طرح مار مدل 41445 از سری محصولات تفریحی آبی کمپانی bestway می باشد که در سال 2022 تولید و در بازار جهانی عرضه شد. این محصول به علت طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد، توانست تا به محض ورود به بازار و معرفی آن، توجه افراد بسیاری را جلب کرده و به یکی از محصولات جذاب و جالب این شرکت تبدیل شود. همانطور که از نام و تصاویر این تشک بادی استخر مشخص است، این محصول به شکل یک مار کبرا بوده که دارای رنگ بدنه طلایی می باشد. طراحی این محصول در نوع خود جالب است و برای جوانان از جذابیت بالایی برخوردار می باشد. بدنه این محصول تولید شده از وینیل می باشد.

این متریال که با نام PVC نیز شناخته می شود، متریالی بوده که از دوام بالا و همینطور مقاومت بسیار خوب در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار است. ابعاد آن نیز عبارت می باشد از طول: 180 سانتی متر و عرض: 146 سانتی متر. از این تشک بادی روی آب ارزان می توان درون استخر پیش ساخته، استخر، دریا، دریاچه و ... برای تفریحات آبی، استراحت بر روی آب، آفتاب گرفتن بر روی آب و ... بهره برد. شما می توانید از طریق سایت مستر اینتکس، نسبت به خرید تشک بادی روی آب و مشاهده قیمت تشک بادی روی آب اقدام به عمل بیاورید. همچنین برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۸۰ سانتی متر
عرض
۱۴۶ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۲.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...