تشک بادی روی آب

تشک‌ بادی روی آب بست وی طرح بستنی مدل 43183

از {{model.count}}

bestway 43183 ice cream floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک‌ بادی روی آب بست وی طرح بستنی مدل 43183، طراحی برگرفته شده از بستنی میوه ای، ساخت برند بست وی، مناسب برای استفاده افراد تا 90 کیلوگرم، برای خرید و قیمت تشک‌ بادی روی آب بست وی طرح بستنی مدل 43183 از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک‌ بادی روی آب بست وی طرح بستنی مدل 43183 از سری تشک بادی داخل استخر ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این روزها تشک بادی روی آب به یکی از محصولات بادی های پرفروش تبدیل شده است زیرا از تشک بادی روی آب در داخل انواع استخر ها استفاده می شود و طراحی های این محصول به گونه ای است که می تواند نظر هر فردی را می تواند به خودش جلب کند. تشک بادی روی آب بست وی دارای ابعادی برابر با 188 سانتی متر به طول و 133 سانتی متر به عرض که ابعادی مناسب برای تشک بادی روی آب می باشد و با توجه به این ابعاد قابل استفاده در انواع استخر ها می باشد، این تشک بادی روی آب بست وی جنس بدنه ای ساخته شده از پی وی سی دارد که مقاومت بالایی در برابر فشار از خودش نشان می دهد. با توجه به جنس بدنه و ابعاد این تشک بادی روی آب دارای تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم دارد.

طراحی تشک بادی روی آب یک نفره بست وی برگرفته شده از بستنی میوه ای می باشد که طراحی بسیار زیبا و خاصی است که به راحتی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب میکند. شایان ذکر است که بست وی در طراحی این محصول از رنگ های شاد استفاده کرده است و در صورت استفاده در استخر زیبایی خاصی به استخر شما می دهد. برای خرید تشک‌ بادی روی آب بست وی طرح بستنی مدل 43183 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت صالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۱۳۳ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...