تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43552

از {{model.count}}

bestway 43552 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43552 یک تشک استخر خاص و منحصر به فرد می باشد که در سال 2022 توسط شرکت بست وی تولید و روانه بازار شده است. این محصول از وینیل تولید شده و دارای کیفیت بدنه بسیار بالایی می باشد. این تشک بادی روی آب ارزان قابل استفاده در تمامی مکان های آبی بوده و تمامی افراد در تمامی رده های سنی می توانند از آن استفاده کنند. اطلاعات بیشتر را در ادامه مشاهده نمایید.

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43552 یکی از سری لوازم شنا و تفریحات آبی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 توسط شرکت bestway تولید و روانه بازار شده است. این تشک بادی استخر به دلیل طراحی خاص و منحصر به فردی که دارد توانست تا به محض ورود به بازار، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده و به یکی از تشک بادی استخر های پر فروش این شرکت تبدیل شود. از این محصول می توان داخل استخر، استخر پیش ساخته، دریاچه، دریا و سایر مکان های آبی استفاده نمود. این تشک استخر مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان می باشد و آن ها می توانند برای تفریحات آبی خود در کنار دوستان و یا خانواده از آن استفاده بنمایند.

جنس بدنه این تشک بادی روی آب ارزان همانند سایر محصولات بادی این شرکت تولید شده از وینیل می باشد. این متریال که با نام پی وی سی نیز شناخته می شود، دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید بوده و در برابر نور آفتاب دجار تغییر رنگ و تغییر حالت نخواهد شد. فرم کلی این محصول به صورت بیضی شکل بوده و رنگ بدنه آن نیز آبی می باشد. در کنار این تشک یک عدد محفظه قرارگیری بطری تعبیه شده است که به افراد امکان این را می دهد تا در هنگام شناور بودن بر روی آب، نوشیدنی خود را به همراه داشته باشند.

ابعاد این تشک بادی اخل استخر نیز تشکیل شده از طول: 171 سانتی متر، عرض: 94 سانتی متر و ارتفاع: 16 سانتی متر است. تحمل وزن آن نیز 80 کیلوگرم می باشد. شما می توانید این محصول را با قیمت ارزان از فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید. همچنین می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس بگیرید.

طول
۱۷۱ سانتی متر
عرض
۹۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۶ سانتی متر
تحمل وزن
۸۰ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...