تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 44013

از {{model.count}}

bestway 44013 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی مدل 44013 از سری تشک بادی روی آب ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، جنس بدنه تشک بادی روی آب ساخته شده از پی وی سی دارای دو دریچه باد مجزا، مناسب برای استفاده در داخل استخر برای خرید و قیمت تشک بادی روی آب بست وی مدل 44013 از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی روی آب بست وی مدل 44013 از سری تشک بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، تشک بادی روی آب یک محصول بادی تفریحی می باشد که با خرید تشک بادی روی آب می توانید آن را در داخل استخر و آب های آرام استفاه کنید. تشک بادی روی آب یک محصول بسیار مهیج می باشد که با توجه به افزایش فروش این محصول، شرکت های تولیدکننده انواع محصولات بادی تشک بادی طرح های متنوعی را تولیدکرده اند که شرکت بست وی نیز در این تولید این محصولات پیشتاز بوده و طرح های جذاب و جالبی را روانه بازار کرده است. تشک بادی روی آب بست وی مدل 44013 دارای ابعادی برابر با 183 سانتی متر به طول و 76 سانتی متر به عرض که ابعادی مناسبی برای تشک بادی روی آب می باشد و به دلیل اینکه ابعاد این تشک بادی روی آب استاندارد می باشد حفظ تعادل آن بر روی آب بسیار بالا می باشد.

جنس بدنه این تشک بادی روی آب از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول بهترین ضد حساسیت و ضد بو است، بست وی در ساخت این تشک بادی روی آب از رنگ های شاد و جذابی استفاده کرده است که در هنگام ثبت سفارش از فروشگاه مستر اینتکس می توانید آن را انتخاب کنید. تشک بادی روی آب بست وی دارای دو دریچه باد مجزا است، برای باد کردن تشک بادی روی آب می توانید از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه اینتکس استفاده کنید. برای خرید تشک بادی روی آب بست وی مدل 44013 می توانید از فروشگاه لوازم بادی اینتکس و بست وی اقدام کنید.

طول
۱۸۳ سانتی متر
عرض
۷۶ سانتی متر
تحمل وزن
۹۵ کیلوگرم
وزن
۷۰۰ گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای رویه مواج
مقاوم در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...