تشک بادی روی آب

تشک روی آب فلامینگو کودک بست وی مدل 41122

از {{model.count}}

bestway 41122 flamingo inflatable baby float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک روی آب فلامینگو کودک بست وی یکی از پر فروش ترین و جدید ترین تشک بادی استخری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی در آب ها کم عمق و آرام تولید شده است. این محصول برای کودکان بالای 3 سال مناسب بوده و دارای دو دستگیره تعادل می باشد.

تشک روی آب کودک بست وی با طرح فلامینگو، یکی از پر طرفدار ترین و مهیج ترین تشک بادی روی آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای سنین بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانند مدل های مشابه خود در طرح های دیگر از ساختار بدنه یکدست برخوردار بوده و از دو دستگیره تعادل روی بدنه خود بهره مند می باشد. ابعاد باد شده آن برابر با (122*99*105) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 60 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد. این محصول در یک پکیج بسته بندی و با وزن 1.2 کیلوگرم عرضه می شود.

جنس و متریال ساخت تشک روی آب استخری فلامینگو از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که متریالی سبک و با انعطاف بالا محسوب می شود. جنس بدنه ای که در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم بوده بنابراین طول عمر بالایی خواهد داشت. با توجه به نوع طراحی این محصول و ارگونومی آن می توان در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها استفاده نمود. برای خرید تشک روی آب فلامینگو کودک بست وی می توانید به روش حضوری و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
122 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
105 سانتی متر
تحمل وزن
60 کیلوگرم
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان
دارای رویه مواج
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...