تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 44083

از {{model.count}}

bestway 44083 float air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی مدل 44083 از سری تشک بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، ابعاد 183×69 سانتی متر مناسب برای استفاده در انواع استخر ها برای خرید تشک بادی روی آب یک نفره بست وی از شرکت اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی روی آب بست وی مدل 44083 تشک بادی روی آب یکی از جذاب ترین محصولات بادی می باشد که می توانید از آن در داخل استخر استفاده کنید و یک جلوه خاصی به استخر شما خواهد داد، تشک بادی روی آب در طرح های متنوعی تولید شده است که این بار شرکت بست وی یک طرح بسیار شاد و جذاب را تولید و روانه بازار کرده است، این تشک بادی روی آب طراحی برگرفته شده از فلامینگو را دارد که طراحی بسیار ، خاص و زیبایی است که می تواند به راحتی نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب کند. این تشک بادی روی آب بست وی دارای ابعادی برابر با 183 سانتی متر طول و عرضی برابر با 69 سانتی متر دارد که قابل استفاده در داخل استخر پیش ساخته و سایر استخر ها می باشد.

جنس بدنه تشک بادی روی آب بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین ضد بو و ضد حساسیت است، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم را به شما ارائه می دهد. شایان ذکر است که بر روی این تشک بادی روی آب یک عدد بالش بادی سرخود قرار گرفته شده است که در صورت باد کردن کل محصول این قسمت نیز باد می شود. برای خرید و قیمت تشک بادی روی آب بست وی می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
183 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...