تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بالش دار اینتکس مدل 58724

از {{model.count}}

intex 58724 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بالش دار اینتکس مدل 58724 یکی از تشک استخر های intex بوده که دارای بدنه ای شفاف و از جنس وینیل می باشد. این تشک دارای یک عدد بالش بادی نیز است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب بالش دار اینتکس مدل 58724 یکی از تشک بادی استخر های شرکت intex می باشد که به تازگی معرفی شده است. این محصول از سری محصولات کالکشن 2023 این شرکت به شمار رفته که از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. ساختار کلی این محصول به صورت مستطیلی شکل است و دارای بدنه ای شفاف می باشد. سطح این تشک استخر به صورت مواج طراحی گردیده است و دارای شیار های رنگی می باشد. جنس بدنه این تشک نیز همانند سایر محصولات بادی اینتکس از PVC تولید شده است. این متریال را با نام وینیل نیز می شناسند.

از مزیت های آن به دوام بالا و مقاومت بسیار خوب در برابر تابش مستقیم خورشید می توان اشاره نمود. این قابلیت سبب می شود تا بتوان از این محصول سالیان سال استفاده کرد. ابعاد آن نیز تشکیل شده است از طول: 203 سانتی متر و عرض: 84 سانتی متر. یک وسیله تفریحی است که از آن می توان درون استخر، استخر پیش ساخته، دریا و سایر مکان های آبی استفاده نمود. همچنین یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت بر روی آب، آفتاب گرفتن و ... به شمار می رود.

همچنین یک عدد بالش بادی نیز به صورت متصل به بدنه، در قسمت قرار گیری سر بر روی تشک بادی روی آب تعبیه شده است که راحتی این محصول را دو چندان کرده است. شما می توانید این تشک بادی روی آب را با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش از فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۸۴ سانتی متر
تحمل وزن
۱۰۰ کیلوگرم
وزن
۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...