تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی طرح طوطی مدل 41127

از {{model.count}}

bestway 41127 floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی طرح طوطی مدل 41127، تشک بادی ساخته برند بست وی مناسب برای استفاده در داخل انواع استخر، تحمل وزن این محصول برابر با 90 کیلوگرم ساخته شده از پی وی سی ضد حساسیت و ضد بو، برای خرید و قیمت تشک بادی روی آب بست وی طرح طوطی مدل 41127 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

همانطور که میدانید تشک بادی روی آب این روزا بسیار دارای تنوع بسیار بالایی هستند زیرا در بین عموم مردم محبوبیت بالایی را کسب کرده است، با استفاده از تشک بادی روی آب به راحتی می توانید در داخل استخر پیش ساخته، استخر بتنی استفاده کنید و از استفاده کردن آن بر روی آب لذت ببرید. این تشک بادی روی آب محصول شرکت بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده است، این تشک بادی روی آب 155 سانتی متر به عرض و 200 سانتی متر به طول و همچنین ارتفاعی برابر با 109 سانتی متر دارد که مناسب برای استفاده در انواع استخر ها می باشد. با توجه به ابعاد این تشک بادی روی آب تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم دارد که به راحتی تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند.

جنس بدنه این تشک بادی روی اب طرح طوطی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و در برابر فشار مقاومت بالایی از خودش نشان می دهد. لازم بذکر است که پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو میباشد، در ساخت این محصول از رنگ های شاد و جذابی استفاده شده است که نظر هر فردی را نسبت به خودش جلب می کند. برای باد کردن شناور بادی روی آب بست وی مدل 41127 می توانید از انواع پمپ باد موجود در فروشگاه خریداری کرده. برای خرید و قیمت تشک بادی روی آب بست وی طرح طوطی مدل 41127 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمتب فروش می رساند.

طول
۲۰۰ سانتی متر
عرض
۱۵۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۹ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۲.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای دستگیره
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...