تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43551

از {{model.count}}

bestway 43551 inflatable floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43551 یکی از تشک بادی استخر های جذاب و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که تولید شده از وینیل است. این محصول از فرم ظاهری منحصر به فردی برخوردار بوده که به دلیل طراحی خاص و جدید آن توانسته است تا توجه افراد زیادی را در سرتاسر دنیا جلب بنماید. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده کنید.

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43551 یکی از تشک بادی استخر های بسیار زیبا و منحصر به فرد شرکت bestway می باشد که در سال 2022 توسط این شرکت تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شد. این محصول به دلیل طراحی خاص و زیبایی که دارد توانسته است تا فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از تشک استخر های پر طرفدار این شرکت تبدیل شود. از این محصول می توان به عنوان یک وسیله تفریحی درون استخر، استخر پیش ساخته، دریاچه، دریا و دیگر مکان های آبی استفاده نمود

این وسیله جذاب قابل استفاده برای نوجوانان و بزرگسالان می باشد و آن ها می توانند برای تفریحات آبی و یا آفتاب گرفتن بر روی سطح آب از این محصول بهره ببرند. جنس بدنه این تشک بادی روی آب ارزان نیز همانند سایر محصولات بادی بست وی و اینتکس، از وینیل تولید شده است. وینیل، متریالی بوده که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و کاملا ضد حساسیت می باشد. از مزیت های اصلی این متریال می توان به دوام بسیار بالا در برابر تابش مستقیم خورشید اشاره نمود. این قابلیت ها، به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند مدت زمان طولانی‌ای از آن استفاده کنند.

ابعاد آن تشکیل شده از طول: 106 سانتی متر، عرض: 95 سانتی متر و ارتفاع: 16 سانتی متر می باشد. وزن بسته بندی و ابعاد بسته بندی این محصول نیز به گونه ای می باشد که به راحتی قابل حمل بوده و می توان به راحتی آن را با خود به مکان های دیگر منتقل نمود. شما می توانید برای خرید این محصول به سایت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۰۶ سانتی متر
عرض
۹۵ سانتی متر
ارتفاع
۱۶ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...