تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43542

از {{model.count}}

bestway 43542 air mattress on water

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43542 یک تشک بادی استخر بزرگ می باشد که از ظرفیت 4 الی 5 نفره برخوردار بوده و مناسب تفریحات دسته جمعی درون استخر، دریا و یا دریاچه می باشد. این تشک بادی روی آب ارزان تولید شده از وینیل بوده که در ادامه می توانید دیگر مشخصات این محصول را مشاهده بفرمایید.

تشک بادی روی آب بست وی مدل 43542 محصولی بسیار جذاب و منحصر به فرد می باشد که از سری تولیدات شرکت Bestway بوده که در سال 2021 تولید و در بازار محصولات بادی در سر تا سر دنیا عرضه شده است. این تشک بادی استخر به علت ساخت بسیار با کیفیت و همینطور طرح جذاب و خاصی که دارد توانست تا در همان بدو ورود به بازار لوازم تفریحات آبی، توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین تشک بادی استخر های این شرکت تبدیل شود.

این تشک استخر دارای ظرفیت 4 الی 5 نفر را داشته و از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار است. شکل کلی این تشک به صورت مستطیلی شکل بوده و و رنگ بدنه آن به رنگ آبی است. سطح این تشک به صورت مواج طراحی گردیده که سبب ضد تعریق شدن آن شده و همینطور در قسمت های اطراف این محصول یک برآمدگی تعبیه شده است که محل قرارگیری سر بوده و می تواند بر روی این تشک به استراحت پرداخت. این محصول می تواند گزینه خوبی برای استراحت بر روی آب و همینطور آفتاب گرفتن بر روی آب باشد.

جنس بدنه آن نیز از وینیل تولید گردیده است. وینیل مناسب ترین متریال برای تولید این دسته از محصولات می باشد. چرا که از دوام بالایی برخوردار بوده و در هنگام پارگی، قابل تعمیر می باشد. از این تشک بادی استخر ارزان می توان درون استخر، دریاچه و دریا استفاده نمود. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 290 سانتی متر و عرض: 191 سانتی متر. تحمل وزن این محصول نیز 360 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی آن نیز 8 کیلوگرم می باشد که به آسانی قابل حمل و جابجایی است. شما می توانید این محصول را از فروشگاه محصولات بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا در صورت نیاز برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۹۰ سانتی متر
عرض
۱۹۱ سانتی متر
تحمل وزن
۳۶۰ کیلوگرم
وزن
۸ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...